Skip to content Skip to footer

Stvaranje uvjeta za izvrsnost turizma Bosne i Hercegovine

Pokrenuta je najveća tromjesečna promotivna kampanja turističkih potencijala Bosne i Hercegovine na najvećoj i najpoznatijoj svjetskoj platformi za putovanja, TripAdvisoru. Mnogo je uvjeta koji prethode ostvarenju izvrsnosti u turizmu. Jedan od koraka bliže tome je svakako i najveća digitalna promotivna kampanja koju je Bosna i Hercegovina ikad imala.

Privredna/Gospodarska komora FBiH je prepoznata kao jedan od najboljih izbora za provođenje promocije turizma i turističkih destinacija Federacije BiH, te je kao takva zadužena za jednu od najvećih promocija turističkih potencijala BiH ikada, digitalnu kampanju unapređenja i povećanja privlačnosti FBiH kao prepoznatljive turističke destinacije na najvećoj i najpoznatijoj svjetskoj platformi za putovanja takve vrste, na Trip Advisoru.

Privredna/Gospodarska komora FBiH se obavezala aktivirati Taktički plan oporavka i implementirati program „Unapređenja i povećanja privlačnosti Federacije BiH kao prepoznatljive turističke destinacije“, putem digitalne kampanje sa TripAdvisorom koja će se fokusirati na promociju i prodaju turističkih proizvoda, doživljaja i aktivnosti u FBiH.

S tim u vezi, 29. januara lansirana je, i time započeta, tromjesečna kampanja promocije 24 atrakcije FBiH. Javnim pozivom su prikupljene najatraktivnije fotografije i videomaterijali, od kojih se stvorio novi uzbudljivi, zanimljivi video sadržaj koji prikazuje Bosnu i Hercegovinu u novom i atraktivnom ruhu, a kojim će 24 zadivljujuće, nezaboravne i avanturističke atrakcije privući turiste s većom platežnom moći s ključnih tržišta Europe i Turske, kako bi došli u Bosnu i Hercegovinu i putovali po ovoj divnoj zemlji srcolikog oblika.

Prioritetna tržišta zanimljiva za Bosnu i Hercegovinu su odabrana nakon istraživanja o broju i porijeklu turista u prethodnim godinama, te je slijedom obrađenih podataka odluka pala na Njemačku, Austriju, Hrvatsku, Srbiju i Tursku.

Shodno tome, jedinstvena bosanskohercegovačka mješavina kulturnih atrakcija Istoka i Zapada, avantura izvan utabanih staza i uzbudljivih outdoor iskustava, se prikazuje na tri jezika (engleski, njemački i turski) na najpopularnijoj svjetskoj platformi za putovanja.

Ovu tromjesečnu kampanju financira Federalno ministarstvo okoliša i turizma, a implementira Privredna/Gospodarska komora FBiH u partnerstvu s projektom USAID Turizam.

Osim same kampanje, u skorijem periodu očekuje se i održavanje Webinara te osiguranje učešća TripAdvisora na istom. Webinar će biti usmjeren na lokalnu djelatnost, a s naglaskom na temu kako se prijaviti na TA i/ili poboljšati svoj postojeći listing, te na najbolje načine kapitalizacije planirane kampanje.