Počinje elektronska naplata karata u autobusima Centrotransa

Slijedeći program investicija za 2019. godinu, kao i cilj da se kontinuirano prate tehnološke inovacije, kompanija Centrotrans, od mjeseca oktobra, uvodi sistem elektronske naplate autobuskih karata kroz CentroCard. Ovaj projekt realizuje se u saradnji sa firmom KenKart iz Turske i bit će dostupan na svim linijama u Kantonu Sarajevo.

-Kompanija Centrotrans, u ovoj i narednoj godini, investira više od milion KM u novi Sistem elektronske naplate karata. U ovome momentu u 80 autobusa instalirana je kompletna oprema za prodaju i validaciju karata sa softverom koji je povezan sa dispečerskim centrom iz kojeg se upravlja kompletnim saobraćajnim sistemom. Uvođenje jedinstvenog Sistema elektronske naplate karata počinje testnom fazom koja će trajati od 01.-31. oktobra. Nakon toga, tačnije od 01. novembra, u svim autobusima na linijama unutar Kantona Sarajevo, našim putnicima bit će omogućeno da koriste sve pogodnosti i predviđene popuste. Druga faza, planirana za početak naredne godine, predviđa uvođenje novih pogodnosti za naše putnike a koje se ogledaju u tome što će se prijevozna karta moći platiti bankovnom karticom. Na kraju, odnosno kada u Kantonu Sarajevo instaliraju novi Sistem naplate karata, ista oprema bit će instalirana u sve autobuse Centrotransa koji saobraćaju na linijama unutar Federacije BiH – istaknuo je direktor .

Svi putnici imat će priliku kupiti elektronsku karticu koja će sadržavati određeni iznos i bit će validna za nadopune. Novi sistem elektronske naplate karata podrazumijeva i personalizovane kartice koje će se koristiti kao mjesečne karata sa ili bez subvencije.

Elektronska kartica će funkconisati na način da putnik prilikom ulaska u autobus (na prednja vrata) prisloni CentroCard na validator koji je lociran pored vozača. Validator će nakon skeniranja, skidati novac za vožnju, a na ekranu će pokazati koliko novca ostaje na kartici ili vrijeme važenja mjesečne karte.

Osnovni benefiti uvođenja novog sistema elektronske naplate karata su:

  • Smanjenje gužvi pri ulasku i izlasku putnika u i iz vozila javnog gradskog prijevoza,
  • Omogućavanje putnicima korištenje raznih vrsta prijevoza Centrotransa u KS,
  • Jednostavna dopuna kartica i putem web-a ili mobilne aplikacije.

Pored toga, cilj uvođenja elektronskih kartica je da se putnicima pruže dodatne pogodnosti kao što je mogućnost korištenja iste kao lojaliti kartice sa kojom će putnici imati priliku ostvariti popuste u paleti usluga Centrotransa kao što su popusti na kupovinu karata, turistički aranžmani, registracija, održavanje i pranje vozila i druge usluge.

Također, dodatna prednost novog sistema je i mobilna aplikacija koja će putnicima omogućiti da u svakom momentu provjere kretanje autobusa i vrijeme dolaska na željenu stanicu. Na ovaj način putnici neće morati čekati autobus na stajalištima, a što će omogućiti bolju organizaciju vremena.

Kartica CentroCard moći će se kupiti i nadopunjavati na svim prodajnim mjestima Centrotransa, kod posade autobusa kao i putem web stranice „centrocard.ba”.

Želimo istaći da se ovaj sistem elektronske naplate karata koristi u autobusima u velikom broju svjetskih metropola, a u našem okruženju isti se primjenjuje u Javnom prevozu u Beogradu i Kragujevcu.

Cilj ove investicije je da Centrotrans dodatnim uslugama na gradskim linijama nagradi lojalnost putnika i u kontinuitetu unaprjeđuje kvalitetu usluge. Centrotrans ovim projektom nastavlja sa proširivanjem palete svojih usluga, nakon uvođenja interneta u autobusima, video nadzora na nekim linijama, CNG i LPG autobusa u cilju smanjenja štetnih izduvnih gasova, a sve u cilju povećanja zadovoljstva i potvrde lojalnosti našim putnicima.

Facebook Komentari