Skip to content Skip to footer

Olimpijske planine ususret zimskoj sezoni: Jahorina postaje regionalni turistički lider, Bjelašnica ostaje samo skijaška planina

Oktobarsko sunčano vrijeme pogodovalo je za brojne radove, pa tako i za „šminkanje“ sarajevskih olimpijskih planina pred nastupajuću skijašku sezonu. Jahorina je postala centar zbivanja, kako zbog brojnih infrastrukturnih projekata koji su završeni ili su radovi u toku, tako i zbog nove, najveće ljetne atrakcije u regionu, boba na šinama, koji je bio pravo osvježenje tokom ljetne sezone u kojoj su ostvareni rekordni rezultati.

Izgrađene su i tri skijaške staze, uređene po FIS standardima, dužine pet kilometara, zaštićene vjetroustavima i prekrivene sistemom osnježavanja.

Elitni turizam

Na drugoj olimpijskoj planini Bjelašnici stanje je dosta drugačije. Nedostaje smještajnih kapaciteta, ali i ostalih sadržaja koji bi privukli nove turiste. Svjestan je toga i direktor preduzeća ZOI’84 Kenan Magoda koji smatra da ove dvije planine ne treba porediti.

– Jahorina je turistička planina, a Bjelašnica skijaška. Jahorina ide ka elitnom turizmu. Njihova cijena karata će biti 55, a naša 35 KM. Cilj nam je da svim zainteresiranim omogućimo skijanje – kaže on.

Šta to ZOI’84 čini čini kako bi se obogatila ponuda na Bjelašnici?

Kenan Magoda

– Vršimo remont svih žičara, postavlja se zaštita šestosjeda na izlaznoj stanici. Montira se i rasvjeta na stazama Kolijevka i BX, kako bismo omogućili nesmetano noćno skijanje. Radimo i na proširenju tehničkog puta jer staza je bila uska i zahtjevna. Cilj je da omogućimo lakši spust, a saniramo i snijegobrane – naglašava Magoda.

Ipak, sve je to malo u odnosu na Jahorinu. Svjestan je toga i Magoda, ali kaže:

– Dajte i nama 63 miliona KM, koliko je uloženo na Jahorini za dvije godine, pa ćete vidjeti šta ćemo napraviti. Mi smo, recimo, ove godine uložili samo milion KM. Na Bjelašnici nemamo ni smještajnih kapaciteta kakvi postoje na Jahorini. Za razliku od njih, mi imamo svega dva hotela, pa uporedite ove parametre – ističe Magoda.

Cijene karata

Već od 21. oktobra u pretprodaji je akcijska cijena karata preduzeća ZOI’84, a trajat će do 30. novembra ove godine. U pretprodaji je “Full Access” karta, koja podrazumijeva pravo korištenja noćnog skijanja, te korištenja liftova u zimskoj sezoni, kao i korištenje žičare za panoramsko razgledanje i brdski biciklizam u ljetnom periodu. Cijena karte za djecu su 300, a za odrasle 550 KM.

Sezonska karta, koja dozvoljava korištenje liftova u novoj zimskoj sezoni od ponedjeljka do nedjelje koštat će 200 KM za djecu i 450 KM za odrasle, a sezonska karta koja dozvoljava korištenje liftova od ponedjeljka do petka koštat će 150 KM za djecu i 400 KM za odrasle.

Leave a comment

0/100