Skip to content Skip to footer

Za sedam mjeseci: Na Kravici prodano oko 155 hiljada ulaznica

Na vodopadu Kravica, gdje pristiže veliki broj hodočasničkih gostiju iz Međugorja, među kojima prednjače Italijani i Poljaci, do početka augusta ove godine prodano je oko 155 hiljada ulaznica, kazali su Feni iz J.P. Parkovi d.o.o. Ljubuški, pod čijom je nadležnošću ova atraktivna destinacija.
– U službi jasnog pozicioniranja i brendiranja turističke atrakcije “Vodopad Kravica”, Parkovi investiraju u marketinške aktivnosti na lokalnom, regionalnom, ali i međunarodnom planu. Osim toga, u cilju poboljšanja turističke ponude provodi se kontinuirani monitoring strukture gostiju i njihovih potreba. Potvrda je svakako zadovoljstvo korisnika naših usluga, ali i progresivan porast broja posjetitelja na godišnjem planu – kazali su iz Parkova.
Ističu i to kako je broj gostiju s Jadrana nešto manji u odnosu na dosadašnje sezone.
– Ovogodišnji rezultati prate očekivanu dinamiku posjete koja iznosi 155 000 prodatih ulaznica, zaključno s prvim danom augusta. Što se tiče strukture gostiju, u dosadašnjem dijelu godine bilježimo porast broja hodočasničkih gostiju iz Međugorja, u odnosu na nešto slabiju posjetu jadranskih turista – rekli su iz ovog preduzeća.
Među uslugama, kako navode, posebno se ističu turistički vodiči, vožnja panoramskim vozićem, kao i degustacija tradicionalnih jela i vina u kojima posjetitelji mogu uživati.
Jedna od atrakcija na Kravici su i domaći proizvodi nastali u lokalnim radionicama, a ekološka i ambijentalna zaštita su primaran cilj.
– Na ovom lokalitetu gosti mogu kupiti proizvode lokalnih radionica ili konzumirati neke od ugostiteljskih usluga. Dugoročni i primarni plan je trajna ekološka i ambijentalna zaštita lokaliteta, koja se namjerava ostvariti analizom i otklanjanjem najvećih ugrožavanja vodopada Kravica, kao i infrastrukturalna aktivnost izgradnje šetnice duž rijeke Trebižat – navode iz Parkova.
Ističu i kako će infrastrukturne aktivnosti donijeti neke dodatne pogodnosti.
– Planirana su i ulaganja u proširenje postojećih vidikovaca, kao i sportsko-rekreativni sadržaj za najmlađe kategorije – potvrdili su.
Iz Parkova su također izrazili zadovoljstvo činjenicom kako porast broja turističkih posjeta u Ljubuškom potiče i razvoj novih smještajnih kapaciteta, a u cjelini organiziranih hotelijerskih usluga ili ruralnog turizma.

Leave a comment

0/100