Nadzor radova: Poziv za dostavljanje ponuda za izgradnju dionice Tarčin – tunel Ivan

Riječ je o dionici dugoj 4,9 kilometra koja bi se trebala finansirati sredstvima Evropske investicijske banke (EIB)

Autoceste FBiH objavile su javni poziv za dostavljanje ponuda za izgradnju dionice autoputa na Koridoru 5C, dionica Tarčin – tunel Ivan.

Poziv se odnosi na nabavku konsultantskih usluga za nadzor radova na izgradnji autoputa na Koridoru Vc, odjel Tarčin-Konjic, podsekcija Tarčin-Ivan: lot 1 Tarčin-ulaz u tunel Ivan

Riječ je o dionici dugoj 4,9 kilometra koja bi se trebala finansirati sredstvima Evropske investicijske banke (EIB).

Poddionica Tarčin-lvan, LOT 1 Tarčin – ulaz u tunel Ivan započinje iz postojeće petlje Tarčin u lokalitetu “Do” i završava na km 4 + 900 prije ulaza u Tunel Ivan.

Početak ove dionice prolazi duž doline rijeke Kalašnice, između rijeke, magistrale M-17 i željezničke pruge Sarajevo-Ploče. Od km 1 + 160 do km 1 + 260 trasa smanjuje padinu ispod željezničkog kolodvora Raštelica, projektirana je zaštita padina armiranobetonskom mrežastom konstrukcijom sa sidrima.

Nakon km 1 + 280 trasa prelazi na suprotnu padinu preko mosta Rastelica 1, dužine 518 m. Od km 1 + 780 do km 1 + 980 trasa autoceste prolazi strmim terenima, tako da je lijeva traka u dubokom bočnom rezu, a desna na nasipu. Na ovoj poddionici predviđeno je jedno mjesto za odmor.

Zbog ograničenog prostora, odmarališta nisu mogla biti suprotna. Lijevo odmaralište nalazi se od cca. km 2 + 380 do km 2 + 660, a desna od km 4 + 180 do km 4 + 480.

Na dijelu trase između lijevog i desnog odmorišta, na dionici od km 2 + 280 do km 3 + 480, nalazi se most Raštalica 2 (M2), duljine cca. 610 m. Nakon mosta trasa, od km 3 + 480 do km 3 + 780, ulazi u dublji rez 15 m visina. Nakon tog rezanja trasa prolazi kroz bočni rez, gdje su nasipi do 10 m visine.

Na km 5 + 100 ruta ulazi u tunel Ivan.

Najveći poduhvat na ovom dijelu bit će izgradnja dva mosta. Most Raštelica 1 bit će dugačak 518 metara, a most Raštelica 2 – 609 metara.

 

Komentari