Helena i Jelena, dizajnerice brenda LOLA.tees: Našu kreativnost nismo mogle ispoljiti u uredskim poslovima

Helena i Jelena Foto: Velija Hasanbegović

Sigurno ste se do sada na neki način imali priliku upoznati s njihovim radovima. Ili ste na ulici sreli neku osobu koja nosi njihove majice s duhovitim natpisima i hashtagovima ili ste na društevnim mrežama vidjeli brojne poznate ličnosti obučene u modni brend LOLA.tees.

Iza tih kreacija stoje simpatične mlade dame Helena Bilić i Jelena Džolić iz Ljubuškog. S njima smo razgovarali u njihovom studiju, mjestu odakle sve kreće.

Širenje posla

– Sve je počelo prije šest godina kada smo završili fakultete. Tada smo radile neke uredske poslove koji su trajali po osam sati. Nismo bile za te poslove s obzirom na kreativnost koje posjedujemo i koju smo morali na neki način ispoljiti. Odlučile smo napraviti prvi serijal majica kako bi smirile taj naš kreativni duh. Za sve nam je trebalo dva mjeseca i prvu kolekciju putem Facebooka prodale smo za jedan sat – prisjeća se Helena.

Veliku popularnost stekle su upravo otkačenim i zabavnim natpisima na majicama. Na pitanje odakle im inspiracija i ideje za te natpise, Helena kaže da su ideje uzimale iz okoline, pjesama, filmova, razgovora uz kafu…

– Ima jedna majica s natpisom: ‘Evo sve trčim’. Naš prijatelj prijavio se na neki maraton, a nikada u životu nije potrčao ni dva kilometra. Nama je to bilo simpatično, pa smo napravile majicu i on je s njom trčao na tom maratonu – kaže Helena.

Posao se širio pa su Jelena i Helena osjetile potrebu da prošire svoj asortiman. Počele su raditi suknje.

– Vidjeli smo da možemo raditi i sve ostalo za naše kupce koji su već prepoznali kvalitet naših materijala i krojeva. Malo po malo, krenuli smo s košuljama i svečanim haljinama i postali smo prepoznatljivi i po tim artiklima – kaže Helena.

Njihova zadnja kolekcija s večenjim haljinama, koju su izbacili početkom augusta, bio je i njihov najveći skok. Hrabro su krenule u nove poduhvate, s uvjerenjem da će uspjeti.

Njihov sljedeći cilj je otvaranje prodavnica u kojima će prodavati svoje kreacije. Za sada ih prodaju u drugim prodavnicama te, za njih već “tradicionalnim” načinom, putem društvenih mreža.

Ekskluzivne kolekcije

– Želja nam je otvoriti što više prodavnica i širiti se na evropsko tržište gdje je potražnja puno veća za našim proizvodima. Trenutno najviše naših artikala plasiramo na tržište Hrvatske, zatim Bosne i Hercegovine, Srbije, Njemačke i Austrije. Naravno, naši proizvodi dopirali su i do Kanade, Argentine, Australije i drugih dalekih zemalja – kaže Helena.

Ističe da im prodaja iz godine u godinu raste, te da osim nje i Jelene imaju još dvoje direktno, te 15-ak indirektno zaposlenih, prije svega studenata.

– Imamo našu šivaonicu i tvornicu koja radi outsourcing. U toj tvornici imamo svoje krojeve i materijale. Međutim, kako smo krenuli s ekskluzivnijom kolekcijom, a tvornica ne radi finije materijale, pa ćemo morati i to raditi – ubacuje se Jelena.

Cijene artikala iz osnovne kolekcije variraju od 30 pa do 200 KM, dok su za ekskluzivnije komade odjeće cijene na upit. Njihove kreacije nosile su Severina, Lejla Filipović, Ella Dvornik, Marija Šerifović, Hana Hadžiavdagić, ali i druge javne ličnosti.

Facebook Komentari