Skip to content Skip to footer

“Branding Culture” Aide Korman: Želim skrenuti pažnju na očuvanje naslijeđa BiH

Nakon što je “pobrala” odlične kritike na modnoj reviji u Budimpešti, naša kreatorica Aida Korman, u sopstvenom aranžmanu pokrenula je projekt pod nazivom “Branding Culture” (Brendiranje kulture).

Riječ je o projektu fotografiranja modela vjenčanica i street couture kolekcija na lokalitetima nacionalnih kulturnih spomenika u našoj zemlji.

– Najprije smo u Hercegovini radili photoshooting vjenčanica na tvrđavi Hercega Stjepana Kosače u Blagaju, gdje je rođena kraljica Katarina. Zatim sam nedavno napravila fotografije vjenčanica na nekropoli stećaka Prečani, a potom seriju fotografija na Spomen- parku Vraca. Cilj svega ovoga jeste da skrenem pažnju, kroz svoj rad, na potrebu zaštite kulturno-historijskog naslijeđa, koje, ne samo da ima nacionalni značaj, nego može da privuče i pažnju internacionalne javnosti uz adekvatne strategije upravljanja i političku aktivnost. Puno je rasutih spomenika širom BiH koji su van svih ruta i prepušteni zubu vremena. Njihov značaj nije samo kulturološki, nego i turistički i ekonomski. Od izuzetnog su značaja za branding države, identitet i reputaciju BiH. Smatram da se ne trebamo razbacivati sa našom zajedničkom kulturom, nego je čuvati i promovisati – kazala nam je Korman. Više pročitajte na coolstyle.ba.

Leave a comment