Skip to content Skip to footer

Višemjesečni rad Džejle Glavović Očuz i Marka Lovrića krunisan finalnom modnom revijom

Nakon uspješno održanih kastinga u osam bosanskohercegovačkih gradova, agencija Swan Model Management, u na čelu sa najuspješnijom bosanskohercegovačkom manekenkom Džejlom Glavović, i u suradnji sa Markom Lovrićem, bivšim modelom i direktorom internacionalne modne agencije Relatum Model Management iz Zagreba, krunisala je svoj višemjesečni rad eventom u Sarajevu održanom u Domu armije na kojoj je predstavila nove nade bh. modeling scene.

Velika zainteresiranost na kastinzima u Brčkom, Tuzli, Banja Luci, Bihaću, Trebinju, Mostaru, Sarajevu i Livnu rezultirala je novom generacijom manekenki i manekena predstavljenih na finalnoj modnoj reviji u Sarajevu. Mladi talenti nosili su kreacije poznatih domaćih kreatora i kreatorki: MateyaNeira, Amira Pertesi, WearWolf by Anida Kapo, Milana Senića i Dresscode by Prevent.

Pred brojnom publikom, urednicima lifestyle i modnih magazina i portala, fotografima, kreatorima i ljubiteljima mode deset djevojaka i šest momaka nosili su svoju prvu reviju. Modnoj reviji prethodio je bootcamp tokom kojeg su budući modeli savladali vještine pravilnog hodanja, držanja, poziranja ali i usvojili znanja o zdravom načinu prehrane uz pomoć nutricioniste, radili na pravilnoj tjelovožbi sa profesionalnim trenerom, te razgovarali sa psihologom o izazovima koji ovaj posao donosi.

-Izuzetna mi je čast i zadovoljstvo bilo raditi sa mladim ljudima, mojim budućim kolegama. Prijatno sam iznenađena zainteresiranošću za ovaj posao, te potencijalom koji imamo kada je ova oblast u pitanju. Smatram da Bosna i Hercegovina može da iznjedri svjetske modele, manekene i dizajnere a dokaz tomu je svakako ova večer – izjavila je Džejla Glavović Očuz na finalnoj reviji.

Osim bosanskohercegovačkoj publici, manekeni i manekenke predstavljeni su skautima svjetskih agencija i to Jordanu Shielu iz agencije Wilhelmina koja sjedišta ima u Londonu, Parizu i New Yorku, zatim Isabelli Zigante iz agencije WhyNot iz Milana, Brigitte Johne Donadio iz španske agenciije Sight Spain, Xavi Fabergasu iz Blow agencije također iz Španije te Pii Meholm – White iz njemačke agencije Kult.

-Prvi put sam u Sarajevu i raduje me što sam imao priliku da prisustvujem jednom ovakvom, reprezentativnom događaju. Siguran sam da ćemo ove mlade ljudi u skorije vrijeme vidjeti na svjetskim modnim pistama i na naslovnicama prestižnih magazina – istakao je Jordan Shiel iz agencije Wilhelmina.

Partneri projekta Budi modno lice su Opel, Oaza, Astra Borovo, Boreas, Gordon’s Premium Pink i NewEvent.