Sarajevo City Card je zamišljena kao jedinstvena kartica na kojoj će turisti na jednom mjestu imati sve usluge potrebne za ugodan, ispunjen i kvalitetan boravak u Kantonu Sarajevo: javni prevoz, žičaru, ulaznice za muzeje i kulturne ustanove, popuste u restoranima i smještajnim objektima itd, a cilj je uvezati sve stakeholdere koji čine turističku djelatnost i centralizirati turističku ponudu, pružajući posjetiteljima digitalno iskustvo uz uštedu vremena i novca.
Press konferencija povodom predstavljanja projekta Sarajevo City Card i svečano potpisivanja ugovora sa partnerima projekta održana je u prelijepom ambijentu sarajevske Vijećnice.
Partneri Turističke zajednice KS u realizaciji projekta Sarajevo City Card su: JP Sarajevo, KJP GRAS, JU Gradski muzeji Sarajevo, JU Muzej Sarajeva, Historijski muzej BiH, JU Muzej Alija Izetbegović, PU Bosanski muzeji sjećanja, Umjetnička galerija BiH i IZ Gazi Husrev-begov vakuf.
Kenan Magoda, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo, pojasnio je kako je projekat Sarajevo City Card nastao kao rezultat nastojanja da povećamo atraktivnost i konkurentnost Sarajeva kao turističke destinacije.
„Turistička zajednica Kantona Sarajevo aktivno radi na razvoju i unapređenju turizma prateći svjetske trendove, među kojima se ističe digitalizacija turističke ponude i pružanje jedinstvenog, obogaćenog turističkog iskustva.
Sretni smo što su javna preduzeća poput JP Sarajevo i KJP GRAS prepoznali važnost ovog projekta i iskazali spremnost na partnerske odnose i zajednički rad na projektima koji su od značaja za ekonomski progres Sarajeva. Veliku zahvalnost dugujemo i muzejskim institucijama koje su dale svoj doprinos u kreiranju ovog turističkog proizvoda koji ćemo spremno predstaviti u svijetu kroz promociju na najvećim međunarodnim sajmovima turizma. Muzejsko blago Sarajeva je veliki resurs za razvoj kulturnog turizma i ponosni smo na činjenicu da će korisnici Sarajevo City Card imati mogućnost besplatno posjetiti čak 13 muzejskih i kulturnih institucija (11 muzeja, Umjetničku galeriju BiH i sarajevsku Vijećnicu), što nas čini apsolutnim liderom u regionu.
Naglašavamo i da je ovo tek početak i da smo već spremni za drugu fazu razvoja ovog projakta, kroz koju ćemo pozvati i ostale institucije koje prepoznaju značaj ovog projekta da budu naši partneri, ali i sve hotele i turističke agencije, sve pružaoce usluga iz oblasti smještaja, ugostiteljstva, prodaje i izrade suvenira, outdoor turizma itd., da kroz Loyality program postanu naši partneri te da zajedno pozicioniramo Sarajevo kao poželjnu i modernu turističku destinaciju i ponudimo domaćim i stranim turistima nezaboravno iskustvo kroz najkvalitetniji turistički proizvod“, kazao je Magoda.
Kupovinom Sarajevo City Card turista će imati uključene sljedeće sadržaje, koji će se obogaćivati širenjem mreže partnera:
- javni prevoz
- vožnju žičarom
- ulaznice u 13 muzejskih i kulturnih institucija
- ulaznicu za Bijelu tabiju
- ulaz u Gazi-Husrev begovu džamiju
Prisutne predstavnike medija pozdravila je i Benjamina Karić, gradonačelnica Grada Sarajeva i iskazala podršku realizaciji ovog projekta koji će turistima pomoći da Sarajevo dožive u najljepšem svjetlu.
Bakir Hadžiomerović, direktor JP Sarajevo i Senad Mujagić, generalni direktor KJP GRAS, naglasili su kako prepoznaju značaj projekata koji su od javnog interesa i podržavaju aktivnosti koje doprinose unapređenju turističke ponude Sarajeva, te očekuju da će Sarajevo City Card doprinijeti povećanju prodaje karata za žičaru i javni gradski prevoz.
Turistima bi Sarajevo City Card trebale biti dostupne već od septembra.