Bosnalijek, najveća farmaceutska kompanija u Bosni i Hercegovini, nakon registracije proizvoda Alerix®, Bronchobos® i Mecobalamin, uskoro započinje sa izvozom ovih proizvoda na tržište Kostarike u Centralnoj Americi.
Nakon evropskog, azijskog i afričkog kontinenta, ulaskom na tržište Centralne Amerike, Bosnalijek otvara novu perspektivu za razvoj i jačanje pozicije jedne od najuspješnijih farmaceutskih kompanija u regiji.
Paralelno sa navedenim, kompanija privodi kraju i aktivnosti na registraciji dodatnih proizvoda na ovom tržištu, a posebno je značajno spomenuti da se u narednim mjesecima očekuje dozvola od strane FDA (Food and Drug Administration) Sjedinjenih Američkih Država za uvoz grupe proizvoda Lysobact®, čime će se za Bosnalijek otvoriti potpuno nova perspektiva.
-Sa našim partnerima intenzivno radimo na finaliziranju svih aktivnosti vezanih za odobrenje FDA za uvoz grupe proizvoda brenda Lysobact®. Riječ je o projektu na kojem radimo dosta dugo i predano i uzbuđeni smo zbog činjenice da će se naš najprodavaniji brend uskoro naći i u apotekama širom Sjedinjenih Američkih Država. Farmaceutska industrija jedna je od najstrožije regulisanih industrija na svijetu i otvaranje novih tržišta je zahtjevno. Provođenje kompletnog procesa pristupa tržištima je izuzetno složeno i zahtijeva ispunjavanje najviših mogućih standarda kvalitete, ali zahvaljujući našoj fokusiranosti, opredijeljenosti, stalnim ulaganjima te znanju i stručnosti naših zaposlenika, na korak smo do ostvarenja ovog velikog cilja – poručili su iz kompanije Bosnalijek.
“Pored poteškoća sa kojima se Bosnalijek suočava u posljednje vrijeme, prije svega kada je riječ o rusko-ukrajinskoj krizi, smatramo da smo i ovaj put pokazali da se možemo nositi sa svim nedaćama i ostvariti dobar rezultat. Stalno unaprijeđenje poslovanja bio je i ostaje naš osnovni cilj kako bismo osigurali stabilna radna mjesta naših uposlenika te nesmetan rast i razvoj kompanije. To potvrđuje i činjenica da, pored brojnih problema sa kojima smo suočeni, bilježimo rast kako na domaćem, tako i svim izvoznim tržištima i to rast prodaje prema distributerima od 27% te rast prodaje od distributera prema apotekama preko 63% u odnosu na prošlu godinu. Sve navedeno ukazuje na našu stabilnost i spremnost da se suočimo sa svim izazovima koji se postave pred nas”.