Skip to content Skip to footer

Kreativni svijet dizajnerice Mirele Džinić iz Travnika: Senses je prvi bh. dječiji modni brend

Talentirana dizajnerica iz Travnika, Mirela Džinić, u novembru 2018. godine predstavila je prvi bh. brend Senses koncipiran kao poklon paket proizvoda od tekstila za djecu. Ovaj brend nastao je kao rezultat višemjesečnog istraživanja tržišta, temeljitog rada na razvoju ideje i proizvoda, te je spoj iskustva, inovativnosti, posvećenosti i ljubavi.

Mirela Džinić

Mirela kaže za magazin Visit BiH kaže da je ideja da jedan proizvod integrira potrebu djece i roditelja, te u svojoj osnovnoj misiji njeguje sva čula ove senzibilne ciljne grupe, iznjedrila jedinstven, prepoznatljiv i visokokokvalitetan bh. proizvod.

Višemjesečno istraživanje

-Konkretnije, ideja jeste poklon paket proizvoda od tekstila za djecu od 4 do 14 godina. Akcent je na neobičnom dizajnu, inovativnosti, detaljima, visokom kvalitetu materijala i izrade. Kako bismo se diferencirali na tržištu i ponudili proizvod u skladu s idejom poklona, kreirali smo namjenski dizajniranu kutiju kao ambalažu, brendirane drvene ofingere za dječake i djevojčice, te čestitke namjene od tekstila – priča Mirela.

Kaže da su brend simbolično nazvali Senses, jer na specifičan i efektan način stimulira čula zadužena za odluku pri kupovini proizvoda za djecu. Tako koncipiran poklon paket za korisnika ima višestruku vrijednost. Proizvod estetski, kvalitetom, dizajnom te sadržajem daje dojam ekskluzivnog namjenskog proizvoda, te zadovoljava sve elemente neobičnog i jedinstvenog.

-Više od šest mjeseci Senses tim je radio kako na istraživanju potreba tržišta tako i na razvoju proizvoda, ideje. Razmišljajući o diferenciranju na tržištu mnogo smo radili na ideji pakovanja. Odlučili smo povjerenje ukazati domaćoj kompaniji s kojom smo doveli do kraja ideju oko Senses višenamjenskih pakovanja za naše Sensice, dukserice i ostale popratne elemente koje čine poklon paket – ističe mlada dizajnerica.

To je kutija oblika trougla koja može imati višestruku simboliku.

Asortiman proizvoda

-Neki je čak doživljavaju i kao poveznicu s geografskim oblikom Bosne i Hercegovine što je dodatna topla činjenica koja nas raduje. Asortiman proizvoda koje Senses nudi je skroman u smislu širine proizvoda. To je naš stav i ne želimo da konkurišemo velikim modnim brendovima s velikim modnim linijama i asortimanom. Bazni proizvod je poklon paket koji sačinjava Sensica, dukserica za dječake i duks haljina za djevojčice. Ona će i kroz naredne sezone biti noseći proizvod i doživljavat će svojevrsne transformacije. Radit će se na redizajnu i eksperimantiranju s različitim materijalima – naglašava Mirela.

Uradili su izdanje za jesen/zimu 2018. I fantastične su reakcije. Nakon toga uslijedila je kolekcija proljeće/ljeto 2019, a trenutno je aktuelna zimska kolekcija 2020. Uz sve kolekcije nude i popratne modne dodatke, te igračke od tekstila. Osim u Bosni i Hercegovini, brend Senses moguće je pronaći i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, odnosno Abu Dhabiju.