Prehrambena industrija Vispak iz Visokog značajno je povećala vrijednost izvoza u ovoj godini.U prvih sedam mjeseci 2019. godine ukupan izvoz je povećan za 20 posto u odnosu na isti period lani.
Nadprosječan rezultat kompanija je zabilježila na tržištu EU sa indeksom rasta izvoza od 27 posto.
– Svi naši brendovi bilježe rast na inozemnim tržištima, a najbolje rezultate bilježi „Zlatna džezva”, prava bosanska kafa, koja je dostupna na tržištima 25 zemalja svijeta od SAD-a, preko EU i regije, do Bliskog istoka. Posebno smo zadovoljni plasmanom našeg najnovijeg brenda espresso kafe “Dream”. Kvalitet Vispakove “Dream” espresso kafe su prepoznali i kupci u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Saudijskoj Arabiji, što je rezultiralo njenom pozicioniranju na ovim tržištima – izjavio je Haris Zejnilagić, direktor prodaje u kompaniji Vispak.
U Vispaku očekuju nastavak rasta obima izvoza pri čemu će, uz dalji razvoj brendova, značajnu ulogu igrati, uz već usvojene standarde ISO, HACCP i Halal, i uvođenje IFS međunarodnog standarda za kvalitet i sigurnost hrane.
– Sjajne rezultate bilježimo i u zemljama regije, jačanjem poslovanja sa postojećim partnerima i saradnjom sa nekoliko novih velikih trgovačkih lanaca, prije svega u Hrvatskoj, Makedoniji i Crnoj Gori – kazao je Zejnilagić.
Leave a comment