Aida Šćuk, diplomirana pravnica koja izrađuje nakit: Od hobija napravila brend prepoznatljiv u Evropi

Aida Šćuk

U današnje vrijeme česta je pojava da mladi ljudi svoj hobi pretvaraju u poslovnu ideju. Tokom odrastanja, mnogi od njih pronašli su svoju strast u umjetnosti, a od onog što im je bio hobi, pokrenuli su vlastite biznise i dokazali da se sve može.

Aida Šćuk, diplomirana pravnica, od svog hobija pravljenja nakita stvorila je brend prepoznatljiv čak i u Evropi.

Aida stvara prava mala kreativna djela, a sve je krenulo spontano prije šest godina. Oduvijek je voljela nakit i rado ga kupovala. Tako jednog dan gledajući tek kupljenu ogrlicu, pomislila je zašto ne bi sama sebi napravila istu. Upravo je tako i nastao prvi komad njezinog nakita, ogrlica…

Brojne narudžbe

-Kad su drugi vidjeli tu ogrlicu, poželjeli su taj model za sebe u raznim bojama – priča nam Aida kako se upustila u biznis.

Odlučila je vrlo brzo otvoriti Facebook profil pod nazivom La Reina, gdje je objavljivala svoje radova.

-Prilikom otvaranja profila za promociju nakita, ni sekunde se nisam mislila kako da nazovem svoj brend. La Reina u prevodu znači kraljica na španskom jeziku. Kada vidim zadovoljstvo na djevojkama koje ponosno nose moj nakit, onda znam da se osjećaju kao kraljice, i znam da moj brend nosi upečatljiv naziv – ističe poznata kreatorica, dodavši da su joj najbolja reklama upravo djevojke koje nose nakit.

Narudžbe su sve više stizale, svi su bili oduševljeni, no iako je sve krenulo spontano, za La Reinu se ekspresno pročulo. Naušnice, ogrlice, broševe, narukvice, prstenje pripadnice ljepšeg spola traže iz Aidine radionice.

-Moje žene prvo što traže od mene je savjet i moj prijedlog šta im ide najbolje od nakita uz odjevnu kombinaciju koju mi pošalju, s obzirom na to da se moj nakit nosi na sve prigode. To jako cijenim što moje mušterije imaju puno povjerenje u mene i što uvijek sve meni prepuštaju. Onda ja pustim maštu na volju i inspiracija mi bude na nivou – priča Aida.

Smatra da njen nakit čini posebnim to što je svaki komad rađen s mnogo ljubavi i što je unikatan.

-Smatram kad radiš nešto u što uložiš trud, maštu i ljubav, mora biti posebno i prepoznatljivo, a najbolji pokazatelj toga su moje zadovoljne stalne i nove mušterije- dodaje Aida.

Dobra zarada

Tajna uspjeha je u prepoznatljivom stilu izrade nakita i dizajna, a, kako kaže, kada neko ima u genima kreativnost, onda je sve lako i spontano. Mnoge bh. ličnosti nose Aidin nakit u raznim prigodama, a često nakit šalje i van granica, EU i Amerika. Sarađivala je s dvije djevojke tokom svih ovih godina iz Njemačke koje su njen nakit otkupljivale i prodavale širom Njemačke pod brendom La Reina.

-Najozbiljniju ponudu za saradnju sam imala 2017. godine kad me kontaktirao modni koordinator Khloe Hirschfeld iz Amerike koji je zadužen za stil mnogih zvijezda, ali za Ameriku mi je bilo teže slati veću količinu nakita – ističe Aida, te dodaje da što se tiče planova za dalje, želi da se nastavi promovisati u EU i tamo proširi tržište.

Ističe za kraj da voli što ima slobodu uz nakit, a uz trud i dobru reklamu na internetu, dobra zarada neće nikad izostati.

Facebook Komentari