Skip to content Skip to footer

Hercegovačka sela – užitak za turiste

U svijetu i Evropi sve više dolazi do razvijanja agroturizma, a razlog tome je rast broja turista koji želi posjetiti određenu regiju u lokalnoj zajednici, upoznati historiju toga područja, kulturu i baštinu, te da osjeti način života ljudi s toga područja. Vođena tom činjenicom Turistička zajednica (TZ) Hercegovačko-neretvanskog kantona (HNK) je izradila i u potpunosti finansirala novi projekat “Agroturizam u Hercegovini”.

– Projekat ima za cilj da za ovu turističku sezonu ponudi novi proizvod, odnosno da oživi hercegovačko selo, da ljudima koji žive i rade na selu omogući dodatnu zaradu, a s druge strane da turistima ponudimo hercegovačka sela s divnom prirodom i bogatom gastroponudom i na taj način produžimo boravak turista na našem području – kazao je Semir Temim, zamjenik direktora TZ HNK.

U okviru projekta Turistička zajednica HNK je uradila analizu stanja na terenu i kreiranje baze podataka o svim domaćinstvima koja se žele baviti ovim vidom turizma, te je u projekat ušlo 14 domaćinstava. Održane su i edukacije, gdje su vrhunski stručnjaci obučavali ljude o tehnikama koje su vrlo bitne za vođenje agroturizma.

– Bili smo u studijskoj posjeti Istre, gdje smo poveli sve sudionike da vide na mjestu događaja kako se to kod njih radi, jer Istra je primjer dobrog planiranja i rada kada je u pitanju agroturizam. Trenutno radimo marketinški dio, a završna faza će biti postavljanje turističke signalizacije, kako bi se obilježile potencijalne lokacije agroturizma u HNK – ističe Temim.

U nizu velikog broja aktivnosti koje TZ HNK provodi u pripremama za predstojeću sezonu, jedna od osnovih je i da se informacije o turističkoj ponudi učine što dostupnijim za strane i domaće turiste. Do sada je prezentirana turistička ponuda putem mobilnih uređaja, a sve s ciljem promocije turističkog brenda Hercegovina.

TZ HNK radi na projektu mobilnih turističkih aplikacija koji će predstavljati turističke vodiče destinacija u Hercegovini za mobilne uređaje bez potrebe povezivanja na internet. Ideja je da turisti mogu na interaktivnoj mapi pronaći smještaj, restoran, znamenitosti, servise koji su najbliži njihovoj trenutnoj lokaciji, u Mostaru, Neumu, Čapljini…

Izrađena je mobilna aplikacija koja predstavlja turistički vodič za Mostar u čijoj bazi ima više od 300 objekata koji mogu biti interesantni turistima. Svi objekti su radi lakšeg snalaženja kategorizirani, a o objektima se mogu dobiti kratke i bitne informacije, te dobiti navigacija na mapi do svakog od njih. Imajući u vidu dinamičnost u razvoja turizma, pojavom novih turističkih subjekata i proizvoda, aplikacije će se stalno ažurirati i nadograđivati, te subjekti koji nisu bili uvršteni u prvoj verziji aplikacije moći će aplicirati za uvrštenje u narednoj verziji.

Turistička zajednica HNK ujedno poziva sve zainteresovane koji žele da se nađu u elektronskom turističkom vodiču da se prijave putem forme na stranici www.hercegovina.ba
Također, u okviru priprema za predstojeću turističku sezonu TZ HNK je jedina turistička zajednica iz BiH koja je samostalno nastupila na međunarodnim sajmovima širom Evrope, odnosno Ljubljani, Beogradu, Budvi, Pragu, Riminiju, Budimpešti, Bratislavi, Berlinu, Beču, Munchenu…

– Posjetioci na sajmovima su iskazali veliko interesovanje za BiH i naš kanton, a to su svjetski sajmovi koje posjećuje više od 100.000 ljudi – istakao je Temim.

U okviru priprema za nadolazeću sezonu TZ HNK je obnovila kompletnu turističku signalizaciju u kantonu, u Mostaru je obnovila kompletnu urbanu turističku signalizaciju i signalizaciju za pješake. Urađen je i veliki broj propagandnih materijala koji će se distribuirati putem infocentara koji su s radom počeli 1. maja.

Leave a comment

0/100