Za godinu kroz “bh. korpu” Hoše marketa prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača

Godinu dana nakon predstavljanja “bh. korpe” Hoše komerc marketa u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova interes potrošača je sve veći, a povećanje indeksa prodaje je 70 do čak 100 posto. “Kupujemo domaće jer na taj način jačamo vlastitu državu, a profitiramo svi”, najčešći su komentari bh. građana. Za godinu dana kroz BH. korpu je prošlo 150 različitih artikala domaćih proizvođača.

-Nakon godinu dana sa sigrunošću možemo kazati da je projekat uspio i da ćemo nastaviti sa njegovom realizacijom i ubuduće. Rezultati BH. korpe su odlični. Kao trgovac, uspjeli smo kod BH. korpe spojiti očekivanja kupaca i interese domaćih proizvođača. Pokazalo se da ovaj naš projekat podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji ‘Kupujmo domaće’. Ako poredimo realizacije prije i poslije BH. korpa akcije, povećanje indexa prodaje se kreće od 70 do 100 posto – naglašava Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc.

U okviru ove kampanje u BH. korpi su se do sada našli brandovi sa oznakom “Made in BiH” proizvođača kao što su AS Jelah, Meggle, Milkos, Poljorad, Agromil, MI99, Ovako, Perutnina Ptuj, Jusuf Bey, Menprom, Bajra, Madi, Swity, Violeta, Kent, Master, Pak Centar, All Aksa, Max Clean, Tisal, Lila, Hellena, Klas, Jami, Sprind, Pak Rampart, Coly, Mlin Ustikolina, Smajić, Vispak, Bosnaplod, Sarajevska pivara, Zlatne kapi, Merdijan, Kuća prirode, Dita, Agrokomerc i Hoše komerc.

-Posmatrano iz perspektive proizvođača koji radi i djeluje na području Bosne i Hercegovine slobodno možemo kazati da domaći proizvodi nisu ni u kom slučaju zaštićeni, a kamoli privilegovani. Međutim još uvijek imamo domaće proizvođače odnosno trgovce kojima je stalo da ekonomski patriotizam zajedno sa potrošačima dalje jačaju, a jedan od njih je i Hoše komerc koji je svojim projektom BH. korpa domaće brandove digla na jedan još viši nivo. Naime, projekat BH. korpa je nama kao domaćim proizvođačima omogućio dodatne pozicije, marketing ali i komunikaciju sa krajnjim potrošačima, te na taj način dodatno probudio svijest potrošača o potrebi kupovine domaćih proizvoda i korištenja domaćih usluga – izjavila je Emina Džafić, kreativni direktor u Mesnoj industriji Ovako.

Projekat “bh. korpa” nastavlja sa podrškom domaćim brandovima tako što će tokom čitave godine svakih 15 dana na akciji nuditi novih 5 domaćih proizvoda.

-Kao jedan od najvećih proizvođača i ditributera u regiji, kompanija AS Jelah-Tešanj bh. korpu doživljava kao veliku podršku domaćim proizvođačima i njihovoj proizvodnji jer na taj način prezentuju svoje proizvode i njihove kvalitete krajnjem potrošaču – kazao je Mirsad Omić, direktor prodaje AS Jelah-Tešanj.

– U ovoj godini smo zajedno sa dobavljačima planirali dodatnu podršku bh. korpi i iznenađenja u cilju jačanja svijesti o potrebi kupovine domaćih proizvoda, ali i iz zahvalnosti kupcima koji su kupovinom iz BH. korpe jasno kazali šta misle o ovom projektu. Također,  na jesen je planiran redizajn BH. korpe koja će nakon mušepki kao jednog od tradicionalnih simbola naših kuća i mahala koje su obilježile našu prvu BH. korpu, također podsjećati na bogato kulturno nasljeđe Bosne i Hercegovine – navodi se u saopćenju kompanije Hoše komerc.