Za manje od 24h u Sarajevu počinje 6. Sarajevo Marketing Summit, mjesto okupljanja najboljih domaćih i regionalnih marketinških stručnjaka, predstavnika vodećih kompanija i brendova čije ćemo primjere i najbolje prakse vidjeti i slušati na ovom cjelodnevnom događaju.
Šta god radili, marketing ne smijemo smatrati luksuzom, jer je marketing investicija u budućnost svakog preduzeća, ali i pojedinca. Bez marketinga niko neće znati koliko je dobar vaš proizvod i usluga, ili koliko uspješno radite svoj posao – poruka je organizatora.
Tema ovogodišnjeg summita nije slučajno ”Master Your Growth” i primjeri koji će biti od pomoći za rast kompanija i pojedinaca, posebno kada ulazimo u novo poglavlje recesije.
I ove godine na summitu nas očekuje više od 500 učesnika, 13 govornika, predstavnika domaćih, regionalnih i internacionalnih kompanija i brendova, te više od 15 prijatelja i sponzora projekta, koji podstiču i razvijaju pozitivne marketinške projekte sa tradicijom, kakav je i Sarajevo Marketing Summit.
Program ovogodišnje konferencije čine teme i poglavlja sa najboljim praksama koje nam govore kako imati zdrav, promišljen i održiv rast, a o kojima govore: Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Boštjan Jerončič (Incom), Lovro Verhovšek (Deloitte), Jusuf Jamakosmanović (Turkish Airlines), Nedeljka Janković (Atlantic Grupa), Manja Gradišek (NLB), Mila Zovko (Podravka), Nedim Muratović (Philip Morris International), Dalila Zeljković (Symphony), Latifa Imamović (Klika), Edin Mehić (Posao.ba), Almir Hodžić (Marketing Superstar 2018) i Keynote Speaker Tomasz Stec (Simon & Kucher & Partners).
Izdvajamo predavanje Keynote Speakera koji će nam otkriti načine i taktike posebno interesantne za trgovce, da pomoću cijene postignu održiv rast i profit.
Za sve one koji inspiraciju pronalaze u domaćim kampanjama najuspješnijih kompanija u BiH, preporuka je inspirativna priča ”Vratio se Valter”, koju nam donosi Nađa Lutvikadić-Fočo iz BH Telecoma. Prezentacija je vezana za uspješnu kampanju koja je dominirala na jednom od najvećih regionalnih projekata ”Sarajevo Film Festival”, a koja otkriva kako iskoristiti poznavanje društva, kako kroz digitalne platforme i medije involvirati potrošače, povezivati svoj brend sa ostalim bitnim brendovima, kako jačati svoj brand i istovremeno jačati brand subjekta kojem si sponzor.
Kako je to bila praksa i prethodnih godina, u sklopu ovog prestižnog marketinškog događaja veliku pozornost učesnika, ali javnosti privući će i izbor, tj. dodjela priznanja za Marketing Superstar 2019 – predstavnike domaće, regionalne i internacionalne kompanije.
Marketing Superstara u ove tri kategorije biralo je ekspertno vijeće marketinških stručnjaka iz BiH i Regiona, a koje su okupili organizatori summita In Academy (BiH) i Finance Akademija (Slovenija).
Projekat podržali: BH Telecom (Veliki sponzor), NLB Banka (Zlatni sponzor), Triglav osiguranje i Asbis (Srebrni sponzori).
Prijatelji projekta su: Podravka, Argeta, Bisnode, Sarajevski kiseljak, Ledo, Mi99, Klas, Oaza, Vispak, dok je oficijelno vozilo summita je Mercedes-Benz.
Više o programu i govornicima na www.marketing-summit.ba