Hercegovačko-neretvanski kanton je područje iznimne turističke atraktivnosti. Ono obiluje raznolikim i izuzetno atraktivnim turističkim sadržajima i u odnosu na druge kantone, bilježi značajan turistički promet.
Prepoznatljiva obilježja turističke ponude ovog kantona su kulturno-historijsko naslijeđe, tradicija, vjerski turizam i očuvana priroda. Tu raznolikost povezuje jedinstvena ljepota krajolika oblikovanog kroz slikovite proplanke i brda, nizinsko područje uz rijeku Neretvu s pritokama Ramom, Drežanjkom, Bunom, Trebižatom, Krupom, Bregavom, primorski pojas i plavo more. Obilježje turističke ponude HNK je i bogatstvo krajolika, vegetacije, reljefnih i geoloških oblika te flora i fauna.
Andrija Krešić, direktor Turističke zajednice HNK, kazao je da će i ove godine promovirati svoje najatraktivnije sadržaje. To su Mostar sa svojom starom gradskom jezgrom koja je na listi UNESCO-a, te Međugorje kao značajno mjesto vjerskog hodočašća.
Radit će se i na promociji Neuma na obali Jadranskog mora, Blagaja koji se diči iznimnom povijesti i prirodom, koje je i mjesto vjerskog hodočašća, te Počiteljem, živopisnim gradićem u dolini Neretve. Ne treba zaboraviti ni parkove prirode Hutovo blato i Blidinje, niti područje općine Konjic s Boračkim jezerom i Jablanicu sa spomenikom Bitke na Neretvi. Ističu se i Stolac s kulturnim i prirodnim naslijeđem, pećina Vjetrenica, Vinska cesta Hercegovine, stari rimski grad Mogorjelo, srednjovjekovna nekropola stećaka Radimlja te Ruište, izletište nadomak Mostara.
– Učestvovali smo na međunarodnim sajmovima u Evropi, među kojima su Milano, Rimini, Bratislava, Beograd, Beč, Berlin, Prag, Split, Budva, a zatim i na domaćim sajmovima u Mostaru, Bihaću i Zenici – kazao je Krešić.
U okviru promotivnih aktivnosti realizirana je proizvodnja i produkcija multimedijalnih materijala. Krešić je naglasio i da su Mostar i Međugorje turistički “prirodno” povezani, ali su povezani i Vinskom cestom Hercegovine u koju su uključeni proizvođači vina i porodična gazdinstva. Vinska cesta se proteže od Ljubuškog, Čitluka, Medjugorja, Mostara, Čapljine, Stoca, pa sve do Trebinja.
– Povijesni grad Herceg Stjepana iznad Mostara, s kojeg se pruža predivan pogled na Mostar, se rekonstruira, poboljšana je pristupna cesta i urađeno osvjetljenje – naglasio je Krešić.
Kao cilj su si postavili agresivniju promociju destinacija i događaja, razvoj weba i mobilnih aplikacija, ruralnog i sportsko-rekreacijskog turizma, uređivanje javnih površina i stvaranje prepoznatljivosti Hercegovine kao brenda.