Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo uspješno je realizirala pregovore o ulasku dva brenda u međunarodni lanac trgovina Lidl u Hrvatskoj. Vrata jednog od najvećih evropskih trgovačkih lanaca otvorile su Klasove hurmašice i Bosanski lokum početkom prošlog mjeseca, kao brendovi iz programa “Bosanske kuhinje” i sa najdužom tradicijom proizvodnje u Klasu, saopćeno je iz ove kompanije.
-Ovo je veliki uspjeh za Klas i bosanskohercegovačku prehrambenu industriju uopće. Pobijedili su kvalitet i originalna receptura naših brendova. Klasove hurmašice i Bosanski lokum spadaju u delikatese bosanske kuhinje koja svakim danom ima sve više fanova i izvan naše zemlje. Stižu nam pozitivne reakcije sa terena, a oba proizvoda izlaze sa polica dinamikom koja je i nas oduševila. Ovo je samo početak jedne, vjerujemo, uspješne saradnje. Uskoro očekujemo i širenje plasmana na nove proizvode i kategorije, kao i ulazak u određene zajedničke projekte, što će nam kao industriji otvoriti vrata ovog lanca ne samo u regionu nego i šire – izjavio je Haris Škiljo menadžer izvoza kompanije Klas Sarajevo.
Saradnja sa Lidlom uslijedila je nakon uspješnog otvaranja tržišta u zaljevskim zemljama početkom ove godine, kada je ostvaren plasman Klasovog brašna u Saudijsku Arabiju i konditorskog programa u Katar.
Proizvodi Klasa se pod vlastitim brendom izvoze u više od 20 zemalja svijeta.
Sa tradicijom dugom 116 godina, savremenim mlinom dnevnog kapaciteta mljevenja 450 tona pšenice, i ukupnim godišnjim kapacitetima proizvodnje 140.000 tona hrane, Klas spada u red najznačajnijih proizvođača hrane u ovom dijelu Evrope, i kao takav je partner od povjerenja najvećim kupcima i trgovačkim lancima. Klas u svom proizvodnom portfoliu ima oko 500 proizvoda, a oko 2 miliona ljudi svakodnevno konzumira u svom domu neki od Klasovih brendova. Vrhunski kvalitet proizvoda se osigurava strogom primjenom međunarodno priznatih standarda upravljanja kvalitetom – ISO, HACCP, i Halal.