Skip to content Skip to footer

Kadribašić: Tajna našeg uspjeha je u poštenom i iskrenom odnosu prema potrošačima

U fabrici u Bosni i Hercegovini Argeta trenutno zapošljava 110 radnika u proizvodnji, s tendencijom širenja. Ovo predstavlja značajan doprinos lokalnoj ekonomiji i stvaranju radnih mjesta. Argeta je prisutna na tržištima čak 27 zemalja širom svijeta, što govori o globalnom uspjehu brenda. Svake sekunde se otvori čak šest dozica Argeta, što ilustrira veliku potražnju za proizvodima visokog kvaliteta koje nude.

Argeta se ponosi svojom pozicijom kao brend broj 1 među mesnim i ribljim paštetama u Evropi i BiH, a ova pozicija je izgrađena prvenstveno zahvaljujući visokom kvalitetu proizvoda. A o kakvim se proizvodima radi, govori podatak da se pripremaju se od pažljivo biranih, najboljih komada mesa i ribe, uz dodatak 100 posto prirodnih začina i biljnih ulja, te su bez konzervansa, vještačkih boja, vještačkih pojačivača okusa i glutena.

-Osluškujemo želje i očekivanja naših potrošača i nudimo im siguran i kvalitetan proizvod u okusima koje žele. Atlantic Argeta Sarajevo se bavi isključivo proizvodnjom delikatesnih namaza samo iz komada čistog mesa, što nas izdvaja od drugih fabrika u mesnoj industriji. Naša misija je ponuditi najbolji obrok na najiskreniji način, te neprestano poboljšavamo naše recepture i postupke pripreme kako bismo to postigli. Tajna našeg kontinuiranog rasta na tržištu leži u poštenom i iskrenom odnosu prema potrošačima, te u pažljivom osluškivanju njihovih želja i potreba. Imamo veliku bazu lojalnih potrošača, no kao lider imamo veliko odgovornost koko do svojih potrošača, tako i do okolja i društva. Također, želimo biti transparentni i iskreni, te sve informacije o našim proizvodima dostupne su na našoj web stranici, gdje možete saznati sve o procesu proizvodnje – kaže u Mirsada Kadribašić, senior brand building manager Argeta u intervjuu za magazin Visit BiH.

Na tržište BiH 16. oktobra plasiran je „Domaći hljeb“ koji ste napravili u saradnji s Konzumom i Mercatorom, te pekarom Slatko i Slano. Imate li već neke informacije kako su potrošači reagirali na ovaj novi proizvod?

-Prema informacijama od naših partnera Konzuma i Mercatora, interesovanje kupaca je veliko, te je „Domaći hljeb“ prema ostvarenoj prodaji za manje od mjesec zauzeo značajnu poziciju među top deset najprodavanijih pekarskih proizvoda.

Šta je specifično za ovaj hljeb u odnosu na druge?

-“Domaći hljeb” je poseban jer je inspiriran različitim tradicionalnim receptima iz BiH do kojih smo došli uz pomoć etnologinje Svjetlane Bajić. U suradnji s njom i pekarom Slatko i Slano, razvili smo recept za hljeb koji je uobičajen širom BiH. Istovremeno, ovaj hljeb podržava lokalnu zajednicu jer koristimo žitarice koje su mljevene u bh. mlinovima. Osim toga, željeli smo dati kampanji širu društveno relevantnu svrhu. Zato smo odlučili financijski podržati Banku gena poljoprivrednih kultura, koja čuva lokalna sjemena za buduće generacije. Ova inicijativa pruža trajnu vrijednost zajednici i čini “Domaći hljeb” proizvodom s dubljim značajem.

Rekli ste da je „Domaći hljeb“ po lokalnoj recepturi i sastojcima. Na taj način pružate podršku lokalnim proizvođačima. Koliko je ta podrška velikih kompanija u BiH danas važna i potrebna lokalnim proizvođačima?

-Podrška lokalnim proizvođačima je od izuzetnog značaja. Danas, više nego ikada, velike kompanije kao što su Argeta, Konzum i Mercator imaju važnu ulogu u podržavanju lokalnih proizvođača jer to doprinosi očuvanju tradicije, zapošljavanju u lokalnoj zajednici i jačanju domaće ekonomije.

Rekli ste da ste podržali napore Banke gena Poljoprivredno-prehrambenog fakulteta Univerziteta u Sarajevu u projektu skladištenja lokalnih sjemena žitarica u Svjetskoj banci sjemena na Svalbardu. Na koji način ste podržali ovaj projekat i šta to konkretno znači?

-Osim što smo plasirali novi proizvod, Argeta, Konzum i Mercator su podržali napore Banke gena Poljoprivredno-prehrambenog fakulteta Univerziteta u Sarajevu u projektu skladištenja lokalnih sjemena žitarica u Svjetskoj banci sjemena na Svalbardu. Ova podrška uključuje financijsku pomoć za umnožavanje najvrednijih dijelova kolekcije sjemenskog materijala i slanje sigurnosnih duplikata sjemena na Svalbard kako bi se osigurala njihova dugoročna sigurnost. Očuvanje lokalnog sjemena i genetske raznolikosti je ključno za sigurnost hrane, zaštiti okoliša, očuvanje kulture i prilagodbu klimatskim promjenama. Banke gena poloprivrednih kultura igraju važnu ulogu u tom procesu, čuvajući vrijedne genetske resurse za buduće generacije i istraživanja.

Argeta kontinuirano pruža podršku lokalnim proizvođačima i ta saradnja je od velikog značaja. Koliko Argeta u svojoj proizvodnji koristi domaće sirovine?

-Argeta u svojoj proizvodnji koristi domaće sirovine koliko god je to moguće. Ovo je dio naše posvećenosti podršci lokalnim proizvođačima i osiguravanju visokog kvaliteta sirovina za naše proizvode

Zašto Argeta stavlja tako snažan naglasak na lokalnu zajednicu?

-Radimo po principu „misli globalno, djeluj lokalno“. Pratimo svjetske trendove, no istovremeno se stalno pitamo može li još više pažnje posvetiti lokalnoj zajednici, biti još bliže potrošaču. Aktivno tražimo one sfere društva u kojima možemo dati svoj doprinos, poboljšati ih i unapređivati. Volimo biti dio lokalne priče i ponosni smo što podržavamo bolju i prosperitetniju budućnost.

Argeta je poznata kao društveno odgovorna kompanija i zaista su brojni projekti u BiH koji dobijaju podršku. Od humanitarnih do kulture, sporta itd. Koliko vam znači sva ta podrška i postoji li neki projekat koji biste posebno naglasili kao pozitivan?

-U poslovanju se vodimo korporativnim vrijednostima Atlantic Grupe, a to su rast, briga, otvorenost i strast. Ove vrijednosti čine temelj poslovanja Atlantic Argeta d.o.o. Sarajevo. Ističemo kvalitetu proizvoda kao jednu od najvažnijih, jer želimo ponuditi našim potrošačima proizvode visoke kvalitete. Osim toga, održivost je još jedna ključna vrijednost koju promoviramo. S obavezom prema održivosti, nastojimo smanjiti ekološki utjecaj našeg poslovanja i podržavati društveno odgovorne inicijative. Na taj način stečemo i povjerenje, koje nam je iznimno bitno jer smo svjesni da je ono temelj dugoročnih odnosa s našim potrošačima i partnerima. Pouzdanost i kvaliteta proizvoda ključni su elementi našeg imidža kao kompanije kojoj se može vjerovati. Naglasili bismo i naše dugogodišnje partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom, što je dio našeg programa održivosti. Kroz ovu saradnju, Argeta podržava kulturu i doprinosi razvoju zajednice, čime se ostvaruju naše vrijednosti rasta i brige za društvo.

Leave a comment