Grand kafa je na nedavno održanoj dodjeli priznanja primila plaketu za “must have” proizvod na policama trgovačkih lanaca i domaćinstava u BiH za 2023. godinu. Ovim priznanjem je Grand kafa već godinama nezaobilazan brend koji je dio “must have” asortimana u svim domovima širom BiH.
Prepoznatljiv brend koji karakteriše onaj poznati i miris i ukus omiljenog crnog napitka. Već 18 godina na našem tržištu posluje Atlantic Grand iz Glavičica kod Bijeljine kao najveći domaći proizvođač kafe. Kafa iz ove fabrike se distribuira na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine sa količinom od oko 3.000 tona godišnje. Uz najsavremeniji pogon za proizvodnju kafe, u Grandu radi tim stručnjaka koji obezbjeđuje konstantan vrhunski kvalitet proizvoda Grand kafe. U samo nekoliko godina, zahvaljujući vrhunskom, ujednačenom kvalitetu i originalnosti, Grand kafa je zadobila povjerenje velikog broja ljubitelja kafe i postala brend kafe koji suvereno drži vodeću poziciju na tržištu kafe u BiH i regionu.
Grand kafa proizvodi široku paletu ukusa koja daje potrošačima mogućnost da uvijek pri ruci imaju šoljicu kafe, baš po svojoj mjeri. Bosanci i Hercegovci su najviše privrženi tradicionalnoj kafi i zato je fokus Granda upravo na zadovoljstvu potrošača one prave, domaće, tradicionalne kafe. Brendovi koji se proizvode u fabrici u Glavičicama su Grand Gold – kafa bogatog ukusa i guste pjene kakvu volimo, Grand Strong – kafa jakog ukusa a istovremeno pitka i prave gorčine, idealna kada vam je potrebna dodatna energija. Tu su još i Grand Aroma – kafa izbalansiranog ukusa, pitka i aromatična idealna za popodnevna uživanja i Grand de Luxe – kafa stvorena za konzumente istančanog ukusa, koji od kafe očekuju apsolutno savršenstvo.
Grand kafa je uvijek bila i ostala brend koji spaja i sinonim za kafu koja ima nezamjenjivu ulogu u našem svakodnevnom životu. Uz prepoznatljivu poruku „Hajde da imamo vremena“ Grand kafa podsjeća da se za bitne stvari i ljude koje volimo uvijek može i treba naći malo vremena za porodicu, prijatelje, hobije; za stvaranje nezaboravnih uspomena – za sve ono što je zaista važno. Ovogodišnja kampanja slikovito predstavlja jednu porodičnu priču koja naglašava važnost bliskosti, ljubavi i podrške. Glavna tema je odnos djece i roditelja, ono u čemu su se mnogi pronašli.
I zato Grand kafa nastavlja biti „must have“ proizvod u našim domovima jer “Sve nas spaja i miris i ukus”.