U Sarajevu je jučer održan centralni trgovački događaj u BiH, 8. FMCG RETAIL SUMMIT. Na ovom sada već tradicionalnom događaju okupili su se predstavnici vodećih kompanija u segmentu roba široke potrošnje, predstavnici najznačajnijih i najvećih trgovačkih lanaca, distributeri, prateća industrija i svi koji na bilo koji način posluju u ovom širokom lancu.
Tokom skupa svi učesnici su imali priliku da poslušaju predavanja više od 15 FMCG eminentnih govornika. Konferencija je ponudila pregled stanja i uvid u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu kategorija, kao i pregled novih modela poslovanja, analizu trendova u centralnoj i istočnoj Evropi, sa posebnim fokusom na dolazak Schwarz grupe na domaće tržište i njihov način poslovanja.
Nakon predavanja moglo se zaključiti da svi u fokus stavljaju potrošače i njihov doživljaj kupovine, jer su se nako dugog perioda i izbjegavanja ponovno vratili u prodajne objekte, gdje traže poseban experience.
Svjesni da se svakodnevno dešavaju transformacije unutar industrije, mijenja asortiman i ambijent, svi su u pokušaju da idu u korak s potrebama kupaca. Izuzetno je važno raditi na unapređenju poslovanja i razvijati ključne resurse, kako bi se potrošačima pravovremeno kao i do sada omogućio pristup robama i kvalitetnim uslugama. Učesnici Summita saglasni su u jednom, da samo zajedno, konsolidirajući se i predano radeći, moguće je odgovorit na izazove koji slijede.
Organizatori svake godine, u sklopu programskog dijela Summita, dodjeljuju i priznanja istaknutim FMCG profesionalcima.
Specijalno priznanje za doprinos razvoju FMCG industrije dodijeljeno je Ljiljani Kunosić, CEO u kompaniji Bingo. Priznanje je uručio prošlogodišnji dobitnik Petar Ćorluka, vlasnik kompanije Violeta.
Category manageri, koji su svojim zalaganjem i predanim radom zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu nagrađeni su priznanjima:
Semir Alić, Bingo d.o.o. Tuzla; Voditelj odjela hemije, kozmetike i papirnog programa,
Atif Hadžić, dm-drogerie markt d.o.o.; Menadžer Nabave
Admir Avdičević, INA i ENERGOPETROL; Voditelj kategorija Gorivo, ulja i maziva, plin u boci, auto oprema i autopraonice
Selma Kijamet, INOVINE; Voditeljica kategorije vrijednosnice
Velida Muhić – Konzum d.o.o Sarajevo; Sektor trading & Category Management; Služba svježe hrane; Voditelj kategorija pekarstvo, svježa tjestenina, gastro i smrznuto
Eldina Bučan – Mercator d.o.o. Sarajevo; Sektor trading & Category Management; Služba neprehrana 1; Voditelj kategorija dječiji svijet, sredstva za pranje i čišćenje, higijenski i papirnati proizvodi, party program
Pored priznanja istaknutim category managerima, dodijeljene su i nagrade za predstavnike trgovačkih lanaca, a u ime svih zaposlenih, simboličnog naziva “Naši heroji”, za značaj i doprinos u savladavanju teškoća, izazvanih nepredviđenim i sasvim novim okolnostima danonoćno, se trudeći se da kupcima pruže što kvalitetniju uslugu.
Ovogodišnji dobitnici nagrada su:
Bingo d.o.o. Tuzla: Tarik Pirić
dm-drogerie markt d.o.o.: Anja Radulović
Energopetrol: Mehmed Šahinović
HOLDINA: Alen Žigić
iNovine: Minela Pehić-Ćulov
Konzum: Elvira Kondo
Mercator: Mirza Lukovac
Generalni pokrovitelj: Nutrino
Oficijelno vozilo: Peugeot AC BLOK
Retail partneri: Bingo, Konzum, dm, iNovine, INA, Energopetrol, Mercator
Veliki sponzori: MAI Solutions, Mastercard, Mi99, infoStudio, Meggle, Franck,
Nutrino lab
Prijatelji projekta: Grand Black’n’Easy, Grawe, Podravka, Hercegovina
Produkt, Jana, Mak Zara, dun&bradestreet, Jaffa, Menprom, Sarajevski
kiseljak, Vitaminka, Vitinka, Geneco, Ledo, Gorsen, Poli, ASBIS.
Medijski partneri: Business mgazin, Hayat, Nova oprema, Dnevni list, RSG,
InStore magazain, Dnevni avaz, Pink BH, Nova BH, RTV USK, Total media,
Oslobođenje, O kanal, Led media, Faktor, Visit BH.