Skip to content Skip to footer

Brže i lakše do dozvola za pokretanje biznisa u općini Travnik

Općina Travnik godišnje će izdvajati 710.000 KM za razvoj privatnog sektora kroz drastično smanjenje dažbina i taksi koje je privreda bila dužna plaćati, a sve u cilju jačeg i bržeg ekonomskog razvoja te zapošljavanja mladih.

U sjedištu Općine danas su predstavljeni rezultati i označen završetak implementacije ključnog dijela aktivnosti Projekta privlačenja investicija i unapređenja poslovnog okruženja na lokalnom nivou – LIFE, koji provodi IFC, članica Grupacije Svjetske banke, u saradnji s britanskom ambasadom u BiH, saopćili su realizatori projekta.

Uspješnom realizacijom ključnog dijela projekta, Općina Travnik dobila je efikasniju i efektivniju upravu, što se ogleda kroz pojeftinjenje procesa rada smanjenjem administrativnih taksi. Na ovaj način Općina će vratiti lokalnoj zajednici oko 710.000 KM godišnje, koje se potencijalno mogu reinvestirati, što implicira da su indirektne koristi za zajednicu mnogostruko veće.

S druge strane, stranke će u prosjeku za 55 posto kraće vrijeme dobivati odgovore administracije, a ostvarena je i prosječna ušteda po jednom zahtjevu u iznosu od 16,28KM.

Poseban poticaj uspostavljanju novih privrednih subjekata je smanjenje takse za registraciju obrtničke djelatnosti za 80 posto. Na ovaj način Općina Travnik želi izraziti poseban interes i podršku novim poduzetnicima. Uštede u novcu i vremenu proističu iz eliminacije dokumenata ili njihovog pribavljanja po službenoj dužnosti, promjene forme dokumenata, ukidanja ili smanjenja administrativnih taksi te skraćenja vremena potrebnog za kompletiranje i rješavanje potpunog zahtjeva investitora. Ostvareni rezultati jasni su indikatori uspješnosti provedenih reformi na polju podizanja efektivnosti rada općinske administracije.

Leave a comment

0/100