Skip to content Skip to footer

Upoznajte govornike najveće konferencije za trgovački sektor u BiH i regionu

Šesta po redu i najveća konferencija o robi široke potrošnje u BiH, održat će se 5. marta 2020., u Kongresnom Centru Hotela Hills u Sarajevu. Najveći fokus bit će na bh. trgovcima i ključnim promjenama koje će znatno utjecati na njihov razvoj.

Prethodnih godina govorilo se najviše o promjenama koje su se događale na menadžerskoj razini, no vrijeme koje je pred nama trgovci će koristiti za prilagođavanje usluga koje će ujedno biti i ključno za njihov dalji uspjeh.

Val promjena najavili su nam prije svega i sve zahtjevniji potrošači. Kako predvidjeti i zadovoljiti njihove potrebe, a pritom zadržati konkurentsku prednost na tržištu, ključna su pitanja koja sebi postavljaju trgovci, i to je tema o kojoj će se najviše i govoriti na Summitu.

Neizostavne teme i pitanja bit će i o najvećim trendovima i inovacijama u maloprodaji. Govorit će se i o novim i različitim platformama s naglaskom na mogućnosti koje stvaraju da bh. brendovi dođu na svjetsko tržište, ali i obrnuto.

Keynote Speaker 6. FMCG Summita je Miodrag Borojević, Član Upravnog odbora – Fortenova Group (Ex Agrokor), govorit će o temi “Razvoj trgovine u regionu”, te koji su to izazovi i perspektive za trgovce u BiH.

Miodrag Borojević imenovan je 2017. godine za predsjednika Upravnog odbora jednog od najvećih ruskih trgovačkih lanaca, O`Key, u čijem sastavu posluju 74 hipermarketa, 64 trgovine i 54 diskonta, i koji zapošljava 30.000 ljudi. Prethodno je tokom karijere obavljao funkciju direktora Rewe Group Italy i člana Uprave Kaufland Hrvatska. Također je bio na raznim rukovodećim pozicijama u kompaniji Kaufland International. Trenutno je član Upravnog odbora Fortenova Grupe d.d., nekadašnjeg Agrokora.

Bogat cjelodnevni program obogatit će i predavanja eminentnih govornika i stručnjaka iz FMCG sektora: Ray Gaul (Trendovi u FMCG industriji), Darko Čavić (Pobijedi u fizičkoj trgovini), Adi Turković (Kako digitalizirati bh. reatil), Darko Stupar (Lojalan kupac, osiguran profit), Višeslav Majić (Glas kupaca – istraživanje zadovoljstva kupaca u stvarnom vremenu), Edin Ibrahimović, Damir Šlosel, Nihad Imširović i Ahmet Koštreba u panelu predstavnika vodećih bh. trgovaca (Kako predvidjeti i zadovoljiti potrebe sve zahtjevnijeg bh. tržišta i prilagoditi se vremenu koje nam dolazi) i Selma Kadić-Maglajlić (Trendovi i promjene u prodajnim kanalima).