U sjajnoj atmosferi danas je u Domu mladih Skenderija otvorena PR Arena konferencija o važnosti komunikacija pod motom “Edukacija. Inspiracija. Komunikacija”. Konferenciju je svojim predavanjem otvorio jedan od vodećih kreativnih dizajnera Haris Jusović Jusa, direktor i vlasnik agencije Jusa. Misija ove konferencije jeste upravo motivacija i edukacija mladih ljudi, bez edukacije i razumijevanja komunikacijskih vještina nema niti uspjeha.
-Ponosni smo na činjenicu da smo uz pomoć društveno odgovornih kompanija uspjeli obezbijediti besplatne kotizacije za sve studente. Danas oni imaju priliku da se educiraju i stiču nova znanja iz oblasti komunikacija koja su im potrebna bez obzira kojim poslom će se baviti u budućnosti. Komunikacija je neizbježna u svim sferama života, a često to zaboravljamo. Danas komunikaciju vraćamo na pijadestal te dajemo omaž istoj – izjavila je Adisa Velić, predsjednica Udruženja Inntera.
Kroz primjere iz prakse studenti će moći usvojiti nova znanja, te motivirati sebe za poslovne izazove koji ih čekaju u budućnosti. Udruženje Inntera očekuje da će tokom konferencije istu pratiti više od 150 studenata.
-Ova konferencija postat će tradicionalna, a kao što je to bilo i u prethodnim godinama cilj je okupiti i studente iz regije – istakao je Danijel Koletić, predsjednik Organizacijskog odbora PR Arene.
PR Arenu su podržali mediji: Face TV, Radio RSG i Antena, Klix, Urban magazin, Visit B&H magazin, Zdravi portal, Faktor, Cazin.net, ali i društveno odgovorne kompanije: Raiffeisen Bank – Premium sponzor; BH Telecom – zlatni sponzor, AS Holding sa brendovima Oaza, Zlatna džezva i Kent – srebreni sponzor, te prijatelji projekta :Općina Stari Grad Sarajevo, Hyundai Auto BH, DM drogeriemarkt, Teleperformance, Red Bull, Aria Mall, Podravka, Art on Media, Bimal, Rimmel, Petite Maison, Marriot by Courtyard, Plaza, Ekonomski fakultet u Sarajevu, Studio 23, Monier Atelier, Beeluv i Klinika za očne bolesti “Eye clinic dr. Ismail”.