Hana Ferhatović (25), supruga i majka dvoje djece, studentica je završne godine Fakulteta političkih nauka u Sarajevu. Vlasnica je tradicionalnog obrta Hanumica iz Visokog čija je misija očuvanje tradicionalnih bosanskih jela.
-Motivaciju za pokretanje biznisa pronašla sam u činjenici da je u BiH vrlo teško pronaći posao u struci. Nisam htjela sjediti skrštenih ruku pa sam odlučila, uz pomoć supruga i porodice, pokrenuti nešto što će biti „moje“ i na štp ću moći preusmjeriti energiju. Nisam htjela čekati priliku za sebe nego sam odlučila da je sama skrojim – kaže Hana za magazin Visit BiH.
S obzirom da je kao mala postala zaljubljenik u kuhinju i oduvijek voljela kuhati i isprobavati nove recepte, znala je da njen biznis mora biti vezan za hranu.
-Sama činjenica da ljudi moraju jesti učinila se kao odlična ideja za pokretanje posla. Tradicionalna kuhinja, a posebno naša je plodno tlo za razvijanje ideja. Nemaju svi vremena praviti tradicionalna jela, a većina ih voli jesti. Onda sam odlučila raditi upravo to – pomoći svim koji nemaju vremena, a žele kvalitetno jesti – ističe ona.
Prve klepe je napravila za krug prijatelja, bliže rođake. Zašto baš klepe? To je, kako kaže, zaboravljeno bh. jelo koje iziskuje neko vrijeme za pripremu.
-Htjeli smo zaboravljeni okus klepa vratiti na trpeze svih onih koji ih vole. Naravno, naši prijatelji i porodica su to prepoznali, podržali tu malu priču i bili su mi vjetar u leđa, te veliko ohrabrenje da naše klepe nađu put i do drugih ljudi – kaže Hana.
Svjedoci smo da brzi tempo života sve više prodire u društvo i sve njegove pore. Svi tražimo recepte za brza jela, svi negdje žurimo, a bh. tradicionalna kuhinja je i zahtjevna.
-Zbog toga sam odlučila da se moj biznis bazira na „pomoći“ svakoj modernoj ženi, ali i muškarcu koji vole da uživaju u okusima naše tradicije. Neki možda nisu toliko vješti u kuhinji, a vole je. Tu onda nastupa Hanumica da posao olakša, da svi budu siti i zadovoljni – kaže Hana.
Trenutno djeluju na prostoru Visokog i Sarajeva. U Visokom svojim proizvodima snabdijevaju tri marketa, a rade i kućne dostave.
-U Sarajevu radimo kućnu dostavu dva puta sedmično, u dogovoru s kupcima. Asortiman namjeravamo širiti, a vodimo se time da je za uspjeh dovoljno malo, ali kvalitetno. Naš cilj je da kupci budu zadovoljni, da kvalitet održavamo na visokom nivou, a onda kako se potrebe tržišta budu razvijale naći će se sigurno i nešto novo. Želimo od Hanumice napraviti prepoznatljiv brend čiji je cilj unijeti mirise tradicije u domove svojih kupaca – poručuje ona.