Pred industrijom robe široke potrošnje je još jedna izazovna godina, a svi koji posluju unutar nje znaju da je neizvjesnost jedina konstanta koja prati ekonomiju kako naše zemlje, tako i regiona, ali i svijeta.
U vremenu kada se traže najbolji modeli za poslovanje, koji će iznjedriti pozitivne i uspješne rezultate, edukacija i networking su osnova koju je neophodno praktikovati.
I ove godine, već deveti put zaredom, organizatori obećavaju izvrstan program, kojem će prije svega u fokusu biti skener retail tržišta, gdje će vodeće regionalne i globalne istraživačke agencije prezentovati najnovije podatke i kretanja koja su obilježila proteklu godinu, koja je bila sve, samo ne obična i jednostavna.
Pored toga jedan dio programa posvećen je izuzetno aktuelnoj temi, s kojom se susreće ne samo FMCG, nego i sve industrije u Bosni i Hercegovini, a tiče ŽŽtail partneri: Bingo, Konzum, dm-drogerie markt BiH, i Mercator.
Generalni pokrovitelj 9. FMCG RETAIL Summita, koji će biti održan 13. i 14. marta je Ovnak i Ziaja.
Sponzori projekta: Meggle BH, Perutnina Ptuj BH, Infostudio, Jeruzalem Ormož, Dr. Oetker, Podravka, Hercegovina Produkt. Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia.
Više o Summitu, programu i informacijama za prijave na: www.fmcg-summit.ba.