Skip to content Skip to footer

Studentski market Spring Pitch 2023 bit će održan 4. maja

Šesto izdanje studentskog marketa Spring Pitch 2023 je uzbudljiv i angažiran događaj koji će se održati 4. maja 2023. godine, gdje će studenti Akademije scenskih umjetnosti imati jedinstvenu priliku predstaviti svoje projekte profesionalcima iz filmskih i televizijskih, ali i teatarskih kuća. Događaj će predstaviti sljedeću generaciju mladih i talentiranih autora, pružajući im platformu da steknu izloženost i dobiju povratne informacije o svom radu. Spring Pitch pruža uvid u projekte i ideje sljedeće generacije autora, odnosno u samu budućnost kreativne industrije.

Misija Spring Pitcha jeste osnaživanje i doprinos lokalnoj i regionalnoj kreativnoj industriji, promicanjem novih, mladih talenata. Cilj ovog događaja je obezbijediti platformu mladim autorima da predstave svoje projekte i dobiju podršku profesionalaca, te da tako doprinesu rastu i razvoju lokalne kreativne industrije. Spring Pitch, u organizaciji studenata treće godine Produkcije i menadžmenta Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, bijenalno se održava od 2013. godine i do sada je imao pet izdanja. No, od ove godine, Spring Pitch postaje godišnji događaj, a za njegovu organizaciju zaslužni su studenti Laura Brunner, Adna Rizvan, Nadja Paranos, Belma Medija i Omar Homarac pod mentorstvom profesora Odsjeka za produkciju.

Dio aktivnosti studentskog marketa održale su se 26. i 27. aprila, a prva od njih odnosila se na tendenciju da market bude ekološki osviješten. U srijedu, 26. aprila organizatori su uz pomoć i podršku Let’s Do It BiH zasadili drveće ispred Filmskog studija Jagomir u Sarajevu. Na ovaj način simbolično su slavili rast i razvoj filmske i pozorišne industrije u Bosni i Hercegovini.  Kao što drveće ima korijenje, grane i lišće, tako i kreativna industrija zahtijeva njegu i pažnju kako bi uspjela. Sadnjom drveća u vrtu Filmskog studija Jagomir, Spring Pitch prepoznaje doprinose studenata, profesionalaca i organizacija uključenih u ovu važnu industriju, te slavi njen potencijal za rast i razvoj.

U četvrtak 27. aprila održan je set aktivnosti važan kako za učesnike ovogodišnjeg marketa tako i za sve studente i profesore Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu. Kako bi pripremili učesnike za pitching sesiju, Spring Pitch je organizirao pitching trening kojeg su vodili Nebojša Jovanović i Amira Kudumović u Filmskom centru u Sarajevu. Trening je učesnicima pružio potrebne vještine, tehnike i savjete za učinkovito predstavljanje projekata. Potom je održana i online prezentacija Talents programa Sarajevo Film Festivala koja je svim zainteresiranim studentima ASU pružila sve potrebne informacije vezane za ovaj važan i kvalitetan program SFF-a. Naposljetku, Case Study Talks održan u Kinu Meeting Point u kojem su učestvovale Mia Avdagić, Kristina Jeličanin i Ismira Mašić imao je za cilj dati uvid u proces razvoja i produkcije završenog studentskog diplomskog filma kao i nezavisnog kratkog studentskog filma. Na taj način sagovornice su kolegama pružile priliku da nauče iz praktičnih iskustava informirajući ih o izazovima studentske produkcije, ali i idejama, inspiracijama i prilikama koje oni mogu iskoristiti za svoje projekte.

Glavni događaj Spring Pitcha 2023 održat će se 4. maja u četvrtak počevši masterclassom sa mladim redateljem Alenom Šimićem u Kinu Meeting Point sa početkom u 11h. Potom, na sceni Obala Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu od 16h započet će Pitching session na kojem će profesionalcima i gostima biti predstavljeno 14 studentskih projekata (pozorišnih i filmskih). Nakon pitching sesija, družit ćemo se na zajedničkom party-u izvedbu mladih muzičara iz Da Capo Acoustic Dua, gdje će studenti imati priliku detaljnije razgovarati o svojim projektima i potencijalno formirati partnerstva i suradnje s profesionalcima koji će prisustvovati.

Studentski market se realizira u partnerstvu sa Akademijom scenskih umjetnosti u Sarajevu, Filmskim centrom Sarajevo i Kinom Meeting Point, a projekt su podržali: Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, Tuborg, Ekopak, Grand kafa i caffe Meeting Point.