Novi Crossland: Opel zadao ozbiljan zadatak konkurentima

Dinamičkom prezentacijom na Igmanu, ponuda automobila na tržište BiH zvanično je postala bogatija za novi Opel Crossland. Nakon kratke prezentacije imali smo priliku voziti ovaj B-SUV.

A postoji li bolje mjesto za testiranje ove vrste automobila od ove olimpijske planine? Različite konfiguracije tla i podloge, te vremenski uvjeti idealni su da svaki automobil pokaže ono što nudi i što može.

U svim uvjetima, novi Crossland se ponašao predvidivo i bio je užitak voziti ga. Crossland s lakoćom „skriva” svoju visinu i činjenicu da je crossover, jer nove postavke kompresije i rebounda automobilu daje izuzetnu stabilnost u krivinama i sabranost na lošijim površinama.

Testni model je bio opremljen 1.5 litarskim dizelskim agregatom s automatskim mjenjačem koji zajedno rade odlično. Međuubrzanje je adekvatno za ovu klasu automobila, ali to ne možemo reći i za ostale motore iz ponude, jer ih nismo imali priliku testirati.

Novim redizajnom, Opel je u ponudu uveo i „IntelliGrip“ sistem s pet programa koji bi trebali olakšati vožnju u otežanim uslovima. Uz to, novi je i „Hill Descent Assist“ – pomoć pri spuštanju niz skliske podloge.

Novi Crossland je dobio niz poboljšanja što ga je učinilo još ozbiljnijim konkurentom. Prednji kraj je potpuno redizajniran sa veoma modernom maskom i odlično se slaže s linijama koje su ostale od starog Crosslanda. LED svjetla, koja su sada standardna oprema, osvježavaju čitav izgled auta i činit će ga modernim još godinama.

Novitet je je odbloga za sjedišta od Alcantare, a u ponudi su i AGR certificirana ergonomska sjedišta koja prilikom vožnje, posebno u krivinama, daju izuzetnu udobnost.

Enterijer je još jedno mjesto gdje novi Crrossland zadaje ozbiljnu zadaću konkurenciji. Materijali i kvalitet izrade su iznad njegove klase. Dostupno je mnoštvo dodatne opreme uključujući i head-up display, “Android auto”, “Apple CarPlay”, grijanje sjedišta i volana, te grijače prednjeg vjetrobranskog stakla.

Prtljažnik je na dva nivoa, s mogućnošću spuštanja poda čime se dobije puni kapacitet. Ispod prtljažnika je prostor za rezervni točak, ali je i set za popravku gume dostupan kao dodatna oprema.

Motori su također prikladni crossoveru ove klase. U ponudi su 1.2 turbo benzinac i 1.5 turbo dizelaš s tri različita mjenjača. Svi motori su iznenađujuće moćni za svoju kubikažu, a kombinirana potrošnja bilo kojeg je ispod 5l/100km.

Dosta obrtnog momenta daju čak i benzinci, osim najslabijeg, tako da potpuno natovarenom automobilu ni najstrmija dionica puta ne predstavljaju problem.

Opel je povodom predstavljanja novog Crosslanda pripremio i posebne ponude za odabrane modele i pakete opreme.

Crossland Edition sa 1.2T (110KS) i štestostepenim manuelnim mjenjačem kojeg su uparili s dodatnom metalik bojom, automatskom dvozonskom klimom, grijanim sjedištima i volanom, pomoći pri parkiranju naprijed i nazad, stražnjom kamerom i svjetlima za maglu nude za 29.200KM, što je za čak 6.880KM manje nego u redovnoj cijeni.

Time su dodatno osigurali svoje mjesto na tržištu, pogotovo u ovom vremenu finansijske neizvjesnosti.

Komentari