Skip to content Skip to footer

Nihad Imširović, direktor Konzuma BiH: Sretan sam jer smo i u vrijeme pandemije bili uz naše kupce

Konzum BiH u vrijeme pandemije koronavirusa nije obustavljao rad prodavnica u našoj zemlji, a vrijedni radnici u svakom trenutku bili su na raspolaganju građanima. O poslovanju u vremenu pandemije, ali i drugim aktivnostima u intervjuu za magazin Visit BiH govorio je Nihad Imširović, direktor Konzuma BiH.

Koliko je napora uloženo da Konzum BiH u teškim uvjetima osigura nesmetan rad?

-Konzum BiH posluje vođen idejom da uvijek svojim kupcima bude na raspolaganju, te da im bude blizu ne samo lokacijski nego i blizak njihovim navikama, potrebama i očekivanjima. S istim namjerama organizovali smo svoje poslovanje i u vrijeme pandemije koronavirusa tako da su Konzum prodavnice sve vrijeme nesmetano radile. Mogu reći da sam sretan, jer smo i u ovim vrlo neizvjesnim vanrednim okolnostima bili uz naše kupce i pružili im što je moguće sigurniju kupovinu. Svi naši prodajni objekti bili su opskrbljeni dovoljnim količinama namirnica zahvaljujući timovima naših zaposlenika koji su iz dana u dan naporno radili na poslovima nabave, transporta i logistike robe. S druge strane, više od 2.000 zaposlenika u našim prodajnim objektima, uprkos sveprisutnom strahu i neizvjesnosti, predano su radili dajući sve od sebe da kupcima omoguće obavljanje kvalitetne i sigurne kupovine.

Konzum BiH provodi sve potrebne mjere zaštite protiv koronavirusa. Šta te mjere podrazumijevaju?

-Konzum BiH je pristupio spremno i odgovorno cijeloj situaciju, te je na vrijeme formiran krizni štab unutar kompanije koji je imao ovlasti da brzo reagira u skladu s razvojem situacije i slijedeći upotpunosti propisane mjere nadležnih institucija. Kako bi se spriječilo širenje zaraze koronavirusa u svim Konzum prodavnicama svakodnevno se provode pojačane mjere dezinfekcije i higijene svih površina unutar naših prodajnih objekata, a posebno blagajni, uslužnih linija, odjela mesnice, gastra i pekara te predmeta sa kojima kupci dolaze u kontakt. Na snazi je i dalje ograničenje broja kupaca koji istovremeno mogu obavljati kupovinu uz obavezno nošenje zaštitnih maski i rukavica, te poštivanje rastojanja od najmanje dva metra na uslužnim linijama i blagajnama. Činimo sve koliko smo u mogućnosti da osiguramo što brži protok kupaca i kraće zadržavanje kupaca u prodavnicama, te smo s tom namjerom i dodatno proširili kapacitete internet prodaje i omogućili kupcima korištenje usluge poKupi putem koje kupci mogu online izvršiti narudžbu, te u odabranoj prodavnici pokupiti svoju već unaprijed pripremljenu narudžbu.

Koliko kupci poštuju te mjere?

-Ono što bih posebno naglasio jeste da nismo imali nikakvih neugodnih situacija, kupci poštuju uvedene mjere, što mnogo olakšava svakodnevne aktivnosti, kupovina se odvija brzo i sve to utiče na dodatnu sigurnost kako za kupce tako i za naše zaposlenike.

Zbog požrtvovanosti i napora koje su radnici uložili u ovom periodu Konzum BiH je nagradio sve svoje uposlenike. Možete li nam reći nešti više o tome?

-Svjesni smo značaja uloge koju imaju naši uposlenici u prodavnicama, ogromnog truda koji svakodnevno ulažu, te dodatnog tereta koji podnose zbog izloženosti riziku. Nastojimo im pomoći što je više moguće i osigurati što sigurnije uslove i zaštitnu opremu za rad, te je nagrada koju smo za njih osigurali kao dodatak na redovnu plaću način da im pokažemo da izuzetno cijenimo njihov trud i zalaganje.

Pandemija koronavirusa pogodila je različite slojeve društva. Konzum BiH se i ranije istakao društveno-odgovornim poslovanjem. Možete li navesti neke vaše društveno-odgovorne akcije?

-Konzum BiH je zajedno s još nekoliko kompanija članica Fortenova grupe, a to su Sarajevski kiseljak, Ledo, Zvijezda i PikaKartica, kojima se ovom prilikom priključio i Mercator, prvi donirali novčana sredstva u svrhu što hitnije nabavke testova za dokazivanje zaraze koronavirusom. Vjerujem da smo na taj način pokazali visok nivo društvene odgovornosti i na najkonkretniji način pomogli društvenoj zajednici u kojoj poslujemo.

Ima li Konzum BiH u planu dodatne aktivnosti u narednom periodu, posebno vezano za pandemiju koronavirusa?

-Sve aktivnosti koje procijenimo da će dodatno poboljšati sigurno obavljanje kupovine, kao i siguran rad naših zaposlenika mi smo spremni vrlo brzo uvesti i provoditi u skladu s razvojem okolnosti. Kao i do sada, provoditi ćemo i sve mjere nadležnih institucija bez obzira koliko budu oštre ukoliko se aktuelna situacija bude razvijala u tom smijeru. Ono što mogu reći je da mi kao kompanija poslujemo u punom kapacitetu uz poštivanje svih mjera zaštite, te da užurbano radimo na nekim novim projektima,a sve u skladu sa aktuelnim okolnostima. Vjerujem da su kupci primijetili da smo ponovo uspostavili određen broj akcijskih aktivnosti jer nam je važno i u ovoj situaciji  pružiti kupcima mogućnost da uštede prilikom kupovine. Dodatno nastojimo unaprijediti odnose s našim dobavljačima, a posebno domaćim jer je to način da direktno pomognemo oživljavaju domaće privrede koja je mnogo pogođena trenutnom situacijom, a posebno jer na taj način značajno utičemo na očuvanje radnih mjesta.  Ponudu u našim prodavnicama smo prilagodili trenutnim zahtjevima kupaca i na tome ćemo dodatno raditi i u narednom periodu. Kao i do sada učinit ćemo sve što smo u mogućnosti kako bi naši kupci bili zadovoljni i sigurni.