Na Sajmu turizma u Beogradu predstavljena turistička ponuda Hercegovine

Na 40. međunarodnom sajmu turizma, koji se održava od 22. do 25. februaru u Beogradu, svoju turističku ponudu, kulturu, običaje, vina, specijalitete i ostale proizvode koji privlače turiste, predstavlja blizu 1.200 izlagača iz 56 zemalja, a među njima je i Bosna i Hercegovima.

Na ovogodišnjem sajmu BiH je predstavljena na zajedničkom štandu, koji uz turističke zajednice iz BiH, okuplja i nekoliko reprezentativnih turističkih agencija iz BiH.

Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanskog kantona (HNK), zajedno je s turističkim agencijama iz Hercegovine, predstavila je kreativni turistički brand “Hercegovina”.

U moderno dizajniranom paviljonu Turističke zajednice HNK-a na megaposterima predstavljeni su najinteresantnije destinacije Hercegovine i turistički proizvodi. Na štandu su se okupili i poznati Mostarce sa svih strana svijeta i njihove prijatelje, koji su taj način doprinijeli popularizaciji turističke ponude Hercegovine, saopćeno je iz Turističke zajednice HNK-a.

Komentari