Skip to content Skip to footer

Džejla Glavović-Očuz, najuspješnija bh. manekenka i model: U 2020. želim imati više vremena za porodicu

Najuspješnija bh. manekenka i model Džejla Glavović-Očuz u dosadašnjoj karijeri je krasila naslovnice najpoznatijih magazina širom svijeta. Prošlo je 16 godina od izbora za Miss Earth na Filipinima, kada je prelijepa Džejla Bosni i Hercegovini donijela prvu i jedinu internacionalnu krunu, a njena ljepota i dalje sija istim sjajem.

Upravo ova ljepotica krasi naslovnicu magazina Visit B&H, za koju je pozirala pred fotoobjektivom Velije Hasanbegovića. Kako je posljednji mjesec u godini uvijek u znaku praznika i novogodišnje atmosfere, za photoshooting izabrali smo živopisnu lokaciju Sarajevo Holiday Marketa, koji će tokom decembra i januara biti mjesto dobre zabave i susreta Sarajlija, ali i gostiju iz cijele BiH i svijeta, koji u bh. prijestolnici žele doživjeti praznični duh i uživati u praznicima koji su pred nama.

Brojne naslovnice

– Godina 2019. je bila vrlo naporna, ali i uspješna. Za 2020. bih poželjela da bude jednako ili više uspješna, ali da imam više vremena za porodicu i za sebe. Već od jeseni priželjkujem više porodične atmosfere, jer sam dosta putovala i izostajala – kaže Džejla.

Danas je ona uspješna poslovna žena i iza sebe ima 18 godina svjetske karijere u modelingu, saradnje s etabliranim svjetskim brendovima, a nosila je revije širom svijeta.

– Svi me znaju po pobjedi na izboru za Miss Earth, što je sasvim uredu, ali postojala je karijera i prije te 2002. godine i to vrlo kvalitetna. U BiH me je to nekako obilježilo, pa neki misle da je sve startalo od te godine. Nikada nisam pretjerivala, uvijek sam radila s mjerom. Valjda je to razlog što sam i danas zanimljiva klijentima i modnoj sceni u svijetu i kod nas. U dragom sjećanju mi je ostalo slikanje za prvu stranu modnog časopisa Marie Claire. Kada je u pitanju magazin Vogue, nisam radila naslovnice, ali sam bila angažirana na brojnim snimanjima i editorijalima koji su krasili unutrašnje strane magazina. Ipak, najdraža mi je prva naslovnica sa sinom Omarom, kada se tek rodio – kaže ona.

Osnivačica je i direktorica Swan Model Managementa, jedne od najprestižnijih regionalnih modnih agencija.

– Jako dugo radim s mladima. To mi je već svakodnevnica i nekima od njih kao da postajem roditelj. Dobar modni agent ne može i ne treba godišnje izgraditi puno modela, to je nemoguće. Ukoliko uspije pripremiti i plasirati dva ili tri, to je uspjeh. Kroz svoj projekat sam uspjela oformiti deset djevojaka modela. Imali smo više od 800 prijavljenih i napravili smo selekciju uz kolege iz Zagreba – Relatum models, koji su partnerska kuća uz moju agenciju Swan Model Management. Kastinzi su bili u osam gradova širom BiH – nastavlja Džejla.

Dopada joj se lokacija snimanja i uređenje Sarajevo Holiday Marketa. Iako je više ljetni tip i prednost daje moru, smatra da je lijepo što Sarajevo ima ovako nešto.

Novogodišnji šarm

– I prije nego što je naš grad dobio ovakav ambijent, u decembru sam odlazila na takva mjesta u regionu ili dalje kako bih osjetila taj novogodišnji šarm – govori ona.

Za snimanje naslovnice našeg magazina Džejla je imala tim profesionalaca koji se pobrinuo da naglasi njene prirodne i izuzetno atraktivne crte. Za savršen make-up bio je zadužen Sanjin Egon, dok su se za frizuru pobrinule vješte ruke frizera iz salona „Ko te šiša“. Za ovu priliku Džejla je odjenula komade iz kolekcije brendova „Liu Jo“, „Max Mara“ i „Max & Co“ grupacije „Astra i Borovo“, čije je i zaštitno lice. Također, već duže vrijeme u BiH ova ljepotica je brand ambasador kompanije Opel, te zaštitno lice njemačkog branda „Woolworth“, na čijem pakovanju ženskih čarapa Džejline noge će biti istaknute sljedećih 10 godina, na koliko su otkupili prava na korištenje fotografija za EU tržište.

Lijep izgled osim dobrim genima i prirodi Džejla duguje i SkinCare Clinici, koja je zadužena za njenu svakodnevnu njegu, ali naročito pripremu pred svako snimanje. Dobru formu tijela održava u Transform studiju gdje ima ličnog trenera.