Skip to content Skip to footer

Donosimo detalje koje morate znati: Antalija je raj na Zemlji svima dostupan, važno je na vrijeme bukirati putovanje

Bliži se vrijeme godišnjih odmora i ako ste još uvijek u dilemi gdje i kako se kvalitetno odmoriti, napuniti baterije, jesti dobru hranu (koju ne morate sami pripremati), gdje se skrivaju najljepše plaže, čarobni zalasci sunca, toplo i čisto more, ljubazni domaćini, udoban i čist smještaj, sunce koje je uvijek u punom sjaju… a da je to ipak sve prihvatljivo “vašem novčaniku”, onda vam predlažemo da odaberete antalijsku regiju u Turskoj.

Antalija je jedan od izuzetnih predstavnika turske bogate kulture gdje more, sunce, historija i priroda harmonično koegzistiraju. A nakon svakodnevnih stresova, na poslu i u životu, sedam ili više dana ispunjenih harmonijom najljepši je poklon koji sami sebi i vašim voljenim možete pokloniti.

Sunce sija više od 300 dana

U Antaliji sunce sija više od 300 dana godišnje, a osnivač Turske Republike, Mustafa Kemal Atatürk opisao ju je ovom frazom: “Antalija je bez sumnje najljepše mjesto na svijetu”. I upravu je.

Drevni gradovi, more, sunce, plaže i šume dijelovi su ovog integriteta, i oni koji žele da se izgube u prirodi mogu pronaći na desetine opcija u Antaliji, sa 640-kilometarskom obalom koja se proteže od zapada prema istoku na obali Sredozemnog mora okruženom planinom Taurus.

Ali da ova priča ne bi dobila epilog hvaljenja u prazno, naša ekipa bila je na licu mjesta u organizaciji agencije Fibula Travel BiH, koji su vodeći na turističkom tržištu za Antaliju, i za vas smo provjerili sve detalje koji su važni svakom putniku prije nego odluči bukirati putovanje.

Fibula je domaćin u BiH i Turskoj

Važno je naglasiti da je Fibula agencija koja djeluje 27 godina u Bosni i Hercegovini. Ono što je odvaja od drugih agencija na bh. tržištu jesu njihovi obučeni timovi koji su vam na raspolaganju doslovno 00/24. Jasno vam je kakav to osjećaj sigurnosti pruža svakom putniku, a o tome ćemo više govoriti i u nastavku teksta.

No krenimo redom…

Za vas smo obišli pet gradova – Belek, Side, Antaliju, Kemer i Laru, zavirili u četrdesetak hotela, posjetili plaže, tržne centre, nevjerovatne bazare (gdje smo pazarili čuvene “original fake” birkinke za 10 eura), historijska mjesta kojim su prošle brojne civilizacije, probali sve turske specijalitete (udebljali se). A gdje svi, tu i Mujo. Ali ne po onoj “preživio je Mujo i gore”, već “odmorio je Mujo najbolje”.

U Antaliji, glavnom gradu provincije Antalija, živi više od dva miliona stanovnika, što ga čini petim najvećim gradom po broju stanovnika u Turskoj. Antalija je jedan od najposjećenijih gradova na svijetu i s pravom nosi titulu turističke prijestolnice Republike Turske.

Ovaj milionski grad s jedne strane odiše historijom, koju su ispisivali Heleni, Rimljani, Osmanlije, a sada Turci, čija tradicija se osjeti na svakom ćošku, u svakoj šoljici čaja ili zalogaju poznatih turskih poslastica. 

Ko je osnivač?

Kralj Atalus II od Pergamona smatra se osnivačem Antalije, i grad nosi ime u njegovu čast. Grad Ataleia je osnovan 150. godine prije Hrista, mada novija iskopavanja sugerišu da je Atalus ovaj grad podigao na ostacima naselja koje datira čak iz 3. vijeka prije nove ere.

Prema predanjima, kralj Atalus je obišao mnoga proročišta u želji da sazna gdje se nalazi raj na Zemlji. Rečeno mu je da ide prema jugu, te je tako došao do mjesta gdje danas leži Antalija.

Atalus je znao da je našao raj kada je ugledao tirkizno more, plažu od bijelog kamena, kao i guste šume. Imao je sve što je tražio za lagodan život svog naroda te je odlučio upravu tu izgraditi naselje koje će postati temelj današnje Antalije.

Po čemu je specifično Sredozemno more?

Sredozemmno more toplo je gotovo cijele godine. Ljetna temperatura rijetko doseže 30 stepeni, a zimska jako rijetko pada ispod 15. Zapravo jedini mjesec kada more odmara od kupača je januar, iako su i tada temperature zraka do 20 stepeni. Za one koji nisu znali, Sredozemno more je ono u koje i mi sami “umačemo” svoja tijela preko jednog njegovog dijela – Jadranskog mora. Prosječna dubina mora je 1.500 metara, no najdublja tačka se nalazi na čak 5.267 metara. Držite se ipak prvih 50-tak metara.

Duge pješčane plaže savršeno odgovaraju tirkiznoj boji Sredozemnog mora, a visoke palme pravi su aksesoar ovog rajskog mjesta.

A gastronomija?

Hrana je preukusna. Jedite sve redom bez grižnje savjesti. Na dijetu ćete kada se vratite. Nemoguće je nabrojati jela koja su svaki dan servirana pred vama. Doneri, kebabi, pidei, čorbe, meso ovako, meso onako, ribe, povrće i voće svih vrsta i oblika, more kolača, bezbroj začina od kojih svaki daje posebnu notu i ukus jelima… Vjerovatno imaju i “ptičijeg mlijeka”.

Noćni život?

E pa to je tek posebna priča. Od hotela u kojem ste odsjeli do doslovno svakog mjesta u gradu imate raznovrsne partije, svih muzičkih pravaca, a ako se s njima sprijateljite, cijelu noć će vam puštati muziku po vašem izboru. Ako i niste raspoloženi za ples, ne brinite, Turci su odlični animatori i vjerujte da ćete plesati sa njima, jer nemoguće je tu energiju izignorisati. Ne pitajte nas kako znamo…

Shvatili ste zašto je Antalija raj kada su u pitanju priroda, historija, kultura, gastronomija i klima, no koja cijena je ulaska u ovaj raj? E to već zavisi od perioda u kojem idete, kada ste bukirali putovanje, koje hotele birate.

Fibula nudi all inclusive aranžmane koji obuhvataju avio karte na relaciji Sarajevo – Antalija- Sarajevo, sve aerodromske takse, prtljag 20 kg plus ručni prtljag 8 kg, bus transfer aerodrom – hotel – aerodrom, usluge predstavnika agencije na destinaciji…

Rani buking i njegove prednosti

-Početkom sezone, dakle u aprilu, naš all inclusive aranžman za pojedine hotele koštao je 600 do 700 KM po osobi, odnosno to je 1.200 ili 1.400 za dvije osobe u dvokrevetnim sobama. Moraju ići dvije osobe, jer ako je u pitanju “single” soba, onda  cijene dodatno rastu. Sad su te ponude 800 KM, a u avgustu će biti 1000 KM i više. Dosta rezervacija već imamo jer se vraća ponovo taj osjećaj putnika da trebaju rezervisati ranije. Standard u turizmu je da su najniže cijene kada je rani buking koji počinje u oktobru. Tada neki hoteli daju popust čak do 60 posto. Ove godine smo već popunjeni sa 50 posto kapaciteta od aprila do oktobra na svim letovima što je odlično. I to svake godine raste upravo zbog ranog bukinga – kaže Emir Čabaravdić, product menadžer agencije Fibula.

Rani buking je koristan i zbog načina plaćanja, jer, putovanje plaćate u ratama do polaska. Dakle, raj je dostupan za svačiji džep, ako se na vrijeme uspijete organizovati.

Čabaravdić ističe da kada su u pitanju hoteli, Bosanci i Hercegovci biraju srednju kategoriju – ni najjeftinije, ni najskuplje. Mada, u manjim procentima, ima i onih koji biraju najskuplje gdje boravak od sedam dana košta i po nekoliko desetina hiljada KM.

Ipak, najpopularniji hoteli među Bosancima i Hercegovcima su Grand Ring, Queens Park Goynuk, Catamaran Quality, Siam Elegance, Mirada del Mar, Sural Saray, Terrace Beach, Avena Hotel, Narcia Resort, a i jasno je zašto – pružaju udobnost, čistoću, lijepe plaže, a i cijene su prihvatljive.

Šta nude hoteli, a šta se dodatno plaća

Sve sobe u hotelima imaju balkon, kupatilo, tuš kabinu, fen, centralnu klimu, telefon, mini bar (voda i bezalkoholna pića se dopunjavaju svaki dan), udobne krevete, set za kafu i čaj, sef, besplatan internet. Rijetki su hoteli gdje ćete morati dokupiti internet.

Hoteli su uglavnom u neposrednoj blizini šljunkovitih, privatnih plaža sa platformom. Korištenje ležaljki, suncobrana i peškira za plažu uključeno je u uslugu. Tokom boravka u hotelima možete koristiti vanjski i unutrašnji bazen, tu su i bazeni za djecu, tobogani, fitness centar, sauna, tursko kupatilo, stoni tenis, košarki teren, odbojka na plaži, igralište za djecu.

Masaže, SPA, vodeni sportovi, bilijar i kompjuterske igrice su uz doplatu.

Skuplji hoteli imaju i golf i teniske terene. Zajedničko svima im je ljubazno osoblje, čistoća, ukusna hrana koje ima u izobilju. Ako se niste uspjeli probuditi na doručak, ne brinite, čeka vas neki međuobrok, ili ako ste navečer “zaglavili” na partiju, čeka vas kasna večera. Gladni ne možete ostati i da želite.

-Mladim je važno samo da je čisto, da mogu prespavati, ali, budući da su naši najčešći putnici porodice s djecom oni traže hotele koji im pružaju ugodan boravak, brojne aktivnosti za djecu. Za sada su najpopularniji hoteli Catamaran i Grand Ring, najtraženiji su među našim klijentima. Nekada je Kemer bio najpopularnije mjesto, a sada je to i Side, grad sa nevjerovatnim šarmom. Bh. tržište nije veliko i vrlo je specifično, a ono što mi želimo je da nam se svake godine putnici vraćaju. Zapravo, svaki agent u našoj agenciji ima oko 20 klijenata koji svake godine ljetuju s nama.

Trudimo se da putnici budu zadovoljni. Lako je napraviti rezervaciju preko interneta, svako od nas to može uraditi, ali, problem nastaje kod nepredviđenih dešavanja poput otkazivanja putovanja. Ukoliko je opravdano otkazivanje putovanja mi tada uvijek pokušavamo ići u korist putnika, i uspijemo se izboriti da se promijeni termin putovanja, ili da se izvrši povrat novca. Tu je razlika između nas i ostalih – pojašnjava Čabaravdić.

Ako niste iz Sarajeva, ili nemate vremena da dođete u poslovnicu Fibule koja se nalazi na adresi Ferhadija 24 u Sarajevu, putovanje možete bukirati na njihovoj stranici. Zapravo, oni su jedini u našoj zemlji koji nude tu opciju.

-Fibula je putnička agencija, i već 27 godina čvrsto držimo vodeću poziciju na tržištu turizma u Bosni i Hercegovini. Uz konstantan rad prometa broja putnika i zadovoljnih klijenata bez obzira na sve veći broj novih agencija naši vjerni putnici i partneri prepoznaju kvalitet i sigurnost koju nudimo. Naša snaga je u povjerenju koje gradimo skoro tri decenije, kao i u širokoj ponudi aranžmana. Mi smo prvenstveno tour operator za Antaliju i Hurgadu što našim putnicima donosi dodatne benefite u vidu nižih cijena, sigurnih usluga i direktne organizacije putovanja.

Ali u tom slučaju i veću odgovornost koju sa ponosom prihvatamo. U našoj ponudi se mogu naći putovanja za sve zemlje svijeta što je jako bitno – prodaja avio karata za evropske i prekookeanske destinacije. Kontinuirano radimo na unapređenju poslovanja, širenju ponude i prisustva. Ove sezone se nalazimo na još jednoj lokaciji. Otvorili smo novu poslovnu jedinicu na adresi Hiseta na broju 1 u Sarajevu, čime dodatno poboljšavamo naše usluge klijentima. Ovom prilikom bi se zahvalila svim klijentima na ukazanom povjerenju i radujemo se novim putovanjima koje ćemo zajedno doživjeti – istakla je Senada Kurtović Langeta, CFO u agenciji Fibula.

Porodične vrijednosti

U momentu kada klijent napravi rezervaciju cijena tog aranžmana je zaštićena i nepromjenjiva, nema iznenadnih dodatnih troškova.

-Fibula njeguje porodične vrijednosti kako unutar firme tako i prema klijentima – zaključuje Čabaravdić.

I za kraj… Putujte jer putovanja rasterećuju od briga, proširuju znanje, donose nova prijateljstva i nezaboravne uspomene. Još niste bukirali Antaliju?