ALUKÖNIGSTAHL – Tehnološki lider na tržištu BiH

Kompanija ALUKÖNIGSTAHL je prepoznatljiva na bh. tržištu po aluminijskim zastakljenim fasadama koje krase najveći dio objekata izgrađenih u proteklih 14 godina, koliko posluju u BiH.

Najprepoznatljiviji arhitektonski objekti u BiH su izvedeni koristeći Schüco ili Jansen fasadne sisteme, a među njima su Sarajevo City Center, Bosmal City Center, BBI Centar, Avaz Twist Tower, Importanne Centar, Alta Shopping Center, Hotel Europa Sarajevo, Hoteli Marriot u Sarajevu, Grawe osiguranje…

– Na svim svojim tržištima kompanija ALUKÖNIGSTAHL sarađuje s većinom iskusnih lokalnih i regionalnih arhitektonskih biroa i firmi koje se bave proizvodnjom i ugradnjom fasadnih konstrukcija. S mnogim od postojećih partnera saradnja postoji dugi niz godina i zasnovana je na apsolutnom međusobnom povjerenju. Rezultat ovakvog zajedničkog rada je visokokvalitetna proizvodnja, koja se postiže saradnjom između ALUKÖNIGSTAHL-a, kao ponuđača sistemskih rješenja, i proizvođača metalnih konstrukcija – kaže Senad Mašić, direktor kompanije.

Prema njegovim riječima, ponosni su jer više od 50 godina nude najbolje i najkvalitetnije brendove na tržištu fasada, kao što su Schüco brend u segmentu aluminijskih i PVC sistema, Jansen brend u segmentu lakočeličnih fasadnih sistema i Warema brend u segmentu zaštite od sunca.

– Ova saradnja i razvoj inovativnih proizvoda omogućili su da ALUKÖNIGSTAHL postane tehnološki lider na tržištu. Poznati brendovi garantiraju asortiman visokog kvaliteta, koji se neprestano usavršava i prilagođava kako trendovima u arhitekturi, tako i građevinskim propisima. Naši metaloprerađivački partneri, sa svojim inženjerima i tehničarima su spremni na usvajanje novih tehnologija i metoda, te su u mogućnosti da usvojene vrijednosti i kvalitete Schüco i Jansen sistema prenesu na krajnje kupce – kaže Mašić.

Svojim partnerima ALUKÖNIGSTAHL nudi sveobuhvatni paket profesionalnih usluga u svim fazama realizacije građevinskog projekta. Odlučujuća prednost za sudionika projekta se pri tom nalazi u dugogodišnjem „know-how“ koji ALUKÖNIGSTAHL nudi svojim partnerima.

– Fokus aktivnosti u ovoj godini bit će usmjeren na izvoz i širenje našeg angažmana na nova međunarodna tržišta. U tom pravcu planiramo i jačanje mreže naših kontakata u dijaspori. Na bh. tržištu ćemo raditi na dodatnom jačanju naše liderske pozicije u premium segmentu fasadnih omotača i na sveobuhvatnoj podršci i promociji kvaliteta prozvoda i profesionalne usluge po čemu je ALUKÖNIGSTAHL kod naših kupaca, projektanata i investitora prepoznat kao pouzdan partner – naglašava Mašić.

Komentari