“Sarajevo Streeat Food Festival”, prilika da se probaju tradicionalna i moderna jela

U prostorijama hotela “Emiran” jučer je održana press-konferencija povodom održavanja drugog „Sarajeo Streeat Food Festivala“ koji će se i ove godine održati na Trgu Oslobođenja-Alija Izetbegović od 1. do 25. augusta.

Organizator festivala je agencija “Pro Optimus,” koja je već dugo niz godina usko specijalizovana za organizaciju svih vrsta događaja – kongresa, konferencija, simpozija, promotivnih događaja, poslovnih putovanja, team buildinga i slično.

Od prošle godine u ponudu su uvrstili i festivalski segment, pa je agencija “Pro Optimus” bila organizator prvog “Sarajevo Streeat Food Festivala”, kroz koji je prošlo nekoliko stotina hiljada ljudi.

– Pokrenuli smo nešto sasvim novo i do tada još neviđeno u našoj državi, postavili nove standarde u sferi gastronomije, ali i društveno – zabavnih evenata i kroz sve to podigli turističku ponudu grada na još veći nivo. Svjesni smo da smo postavili i pokrenuli projekat od društveno korisnog značaja kako za naš grad, tako i za državu, pa je kao logičan slijed bilo da se taj segment unutar poslovanja agencije ove godine proširi na još tri eventa – “Kids Time Festival” koji traje do 22. jula, “Oktobar fest” u oktobru i “Winter Time festival” tokom decembra i januara. Uvjereni smo da će 140 dana studiozno osmišljenog, zabavnog sadržaja dodatno obogatiti gradska dešavanja i doprinijeti imidžu samog grada, ali i države, te utjecati na razvoju turizma i poslati lijepu sliku u svijet – izjavila je PR festivala, Semina Muminović.

Kada je riječ o ovogodišnjem “Sarajevo Streeat Food Festivala”, kompletan Trg oslobođenja već je popunjen sa izlagačima koji će posjetiocima ponuditi brojna tradicionalna bosanskohercegovačka jela, ali i raznovrsne specijalitete internacionalnih kuhinja.

– Osim vrhunske hrane, na live stage-u festivala očekuju nas cjelodnevne zabave, nastupi DJ-eva, mnogobrojnih bendova i plesnih evenata, a bitno je napomenuti da je za sve navedeno ulaz besplatan. Kao i prošle, tako ćemo i ove godine imati i “Kids Corner” sa zabavnim i edukativnim radionicama za djecu, ali i “Gaming Corner” za sve ljubitelje popularnih video igrica – dodala je Muminović.

No, ono po čemu su svakako specifični jeste i sada već svima dobro poznata “Cashless Zona”, koja je implementirana na prošlogodišnjem „Sarajevo Streeat Food Festivalu“. Zahvaljujući “MasterCardu”, generalnom sponzoru “Cashless Zone” kao i “Intesa Sanpaolo Banci” partneru festivala, posjetiocima se i ove godine pojednostavilo i olakšalo plaćanje na sva četiri festivala. Bezgotovinsko plaćanje je ujedno i najjednostavniji način plaćanja, jer se vrši isključivo karticom, pa je zbog toga i stepen higijene veoma visok, jer se ne koristi gotovina, ne tražite potrebni iznos novca, ne čekate kusur, ne tragate za bankomatima…

– Takav način poslovanja učinio nas je jedinim organizatorom festivala koji prijavljuje 100 posto prihoda i ne ostavlja prostor za takozvanu “sivu ekonomiju”. Važno je napomenuti da će se naplata moći vršiti i kreditnim i debitnim karticama svih banaka, a za vlasnike i korisnike “MasterCarda” omogućili smo posebne benefite, od prednosti u smislu korištenja takozvanog „fast tracka“ na naplatnim mjestima, do posebno osmišljenog “MasterCard Lounge-a” u kojem će uživati u muzičkom i zabavnom sadržaju i raznovsnim gastronomskim delicijama – najavljuje Muminović.

Bezgotovinsko plaćanje nam u mnogome olakšava provođenje naših svakodnevnih navika kada je u pitanju plaćanje roba i usluga, bilo da se radi o beskontaktnom ili standardnom korištenju platnih kartica. O tome je na press konferenciji govorio gospodin Amir Trokić, account manager “MasterCard-a za tržište BiH”.

– Ovdje smo drugu godinu za redom i sretan sam što vidim da jedinstveni bezgotovinski ulični festival u BiH raste. Ljeto u Sarajevu je poznato u regiji i šire kao destinacija koja se mora posjetiti, a “Sarajevo Street Food Festival” je savršeno mjesto za još jedno neprocjenjivo iskustvo koje treba doživjeti prilikom posjete Sarajevu. To je odlična prilika za strane posjetioce da okuse lokalnu kuhinju, ali za sve domaće goste da probaju međunarodne specijalitete. S obzirom na to da je zadovoljstvo posjetilaca prioritet Sarajevo Street Food Festivala, a kako je ovo bezgotovinski festival, posjetioci će moći da probaju razne specijalitete bez potrage za bankomatima i računanja tačnog iznosa novca potrebnog da se plati račun, jer sa svojom Mastercard platnom karticom možete da uživate u iskustvima gdje god se nalazili. Mastercard kartice su omiljeno sredstvo plaćanja za hranu i piće na svim lokacijama unutar Festivala, bez obzira na to da li je plaćanje beskontaktno ili standardno – rekao je Amir Trokić.

Među ovogodišnjim partnerima je i “Intesa Sanpaolo Banka BiH“, jedna je od vodećih banaka u Bosni i Hercegovini, s dugim kontinuitetom bankarskog poslovanja. Banka pruža usluge za stanovništvo i pravna lica i opslužje više od 167.000 klijenata. Pokriva cijelo područje Bosne i Hercegovine, s mrežom od 5 regionalnih centara, 49 poslovnica, 110 bankomata i više od 2.700 POS terminala.

Kao kredibini tehnološki partner festivala, čije rješenje će kao i prošle godine biti korišteno za “Cashless Zonu” u okviru Sarajevo Streeat Food Festivala, svakako je Payten, kao dio Asseco grupacije, koji je uvijek u mogućnosti napraviti iskorak dalje i ponuditi inovativna rješenja koja će doprnijeti većoj efikasnosti, jednostavnosti i sigurnosti tokom plaćanja na festivalu.

Više o tome rekao je Mirza Ustamujić, generalni direktor Paytena:

– Vjerujem da smo jako ponosni na ovaj projekat, s obzirom da je isti bio prva Cashless zona koja je realizovana u regiji jugoistočne evrope. S druge strane, prošlogodišnji SSFF bio je pravi izazov sa aspekta organizacije, ponuđenog biznis modela i rješenja, pri tome zadovoljavajući posebno rigorozne zahtjeve sa strane pravnog okvira, visokih očekivanja organizatora eventa i posebno korisnika. Zbog toga današnju press konferenciju i najavu ovog odličnog eventa za grad Sarajevo, smatram kontinuitetom uspjeha i nastavka strateške saradnje sa partnerima Mastercard i Intesa Sanpaolo bankom, a organizatora ProOptimus nekim ko pokazuje stalnu viziju za unaprijeđenje sadržaja i usluga koje grad Sarajevo može ponuditi svojim stanovnicima i brojnim turistima.

Važno je napomenuti da svi oni koji tokom posjete festivalu ne posjeduju bilo kakvu bankovnu karticu, na blagajni festivala će moći izvršiti kupovinu specijalizirane kartice koja će biti dostupna u različitim apoenima i na taj način će vršiti plaćanje tokom cijelog festivala.

– I ove godine tokom avgusta svi putevi vode u Sarajevo, tačnije na drugi Sarajevo Streeat Food Festival, za koji smo već sada sigurni da je u samom vrhu gradskih evenata koji se ne propuštaju i kojem će se posjetioci kako iz naše zemlje, tako i iz svijeta, iz godine u godinu rado vraćati – dodala na na kraju Muminović.