Skip to content Skip to footer

Namještaj sa stilom: Nova Ambienta, kompanija iz koje izlaze zadovoljni klijenti

Navratite li u izložbeni salon Nove Ambiente, koji se nalazi u ulici Nedima Filipovića broj 3, u sarajevskom naselju Čengić Vila, dočekat će vas ljubazna ekipa mladih inžinjera arhitekture i dizajnera enterijera, spremnih u svakom trenutku da vas saslušaju i pomognu u uređenju životnog i poslovnog prostora.

Kompanija za dizajn, proizvodnju i opremanje enterijera po mjeri i želji kupca, po svom radu prepoznata je, kako u našoj zemlji, tako i van granica BiH.

Odmah na početku razgovora saznajemo da imaju 40 uposlenih, od čega šest projektanata, koji su diplomirali arhitekturu i dizajn enterijera. Osim vlasnika i direktora kompanije, dipl. ekonomiste Nedžada Hodžića, menadžerice za finansije i marketing Amine Kačarević, svi ostali radnici, njih 31. rade direktno u proizvodnji namještaja.

Nude uslugu uređenja kompletnog enterijera

Nova Ambienta počela je sa radom 2010. godine, a bila je smještena u BBI centru. Prethodno je to, kako nam reče Amina Kačarević, bila obrtnička djelatnost.

–  Presretni smo što smo svojim radom zaslužili povjerenja Bosanaca i Hercegovaca, ali i svjetskih, prije svega investitora zemalja Evropske unije, čije standarde već uveliko pratimo kada je riječ o materijalima, mehanizmima i okovima koji koristimo u izradi. Ono što je važno pomenuti je to da na sve to Nova Amienta nudi garanciju od pet godina – ističe Kačarević.

Kao najbolja potvrda kvalitete kojeg im ne manjka u izradi namještaja najbolje govori činjenica da Nova Ambienta već godinama uspješno realizira projekte u Luksemburgu, Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, te drugim zemljama, a u planu im je i proširenje poslova i to u Australiji.

Pored izrade pločastog namještaja po mjeri, u Novoj Ambienti nude uslugu kompletnog uređenja enterijera, po principu ključ u ruke, jer u odabiru i izradi tapaciranog namještaja, kako nam rekoše, sarađuju sa kooperantima.

– Uz besplatnu prezentaciju karakterističnih materijala i rješenja, kada klijent dobije pregršt korisnih informacija, besplatno izrađujemo cjenovne ponude. U slučaju kada klijent nema definisano rješenje, odnosno kada želi planski, profesionalno i sa punom pažnjom pristupiti osmišljavanju svog prostora, nudimo usluge idejnog i izvedbenog projekta enterijera. Usluga projektovanja enterijera podrazumijeva detaljno mjerenje prostora prema želji kupca, izradu dva do tri varijantna funkcionalna rješenja, odnosno koncepta, te razradu one varijante koju klijent i projektant ocijeni kao najbolju. Tada se rade 2-D i 3-D modeli idejnog rješenja koje se potom transformira u foto realistične slike koje vjerno prikazuju šta će klijent dobiti u tom prostoru.  Projekat se plaća 300 KM, ali se ta cijena odbija od cijene proizvoda, a to znači da je idejni projekat besplatan za kupce koje se odluče raditi namještaj kod nas – napominje Kačarević.

Na cijenu krajnjeg proizvoda, kako ističu u Novoj Ambienti, utječu odabir materijala i mehanizama te složenost izrade.

Budući da se koristi zaista širok spektar materijala, koji pripadaju drastično različitim cjenovnim razredima, te da nemamo serijsku proizvodnju i standardne modele, cijenu u principu formira kupac odabirom materijala i rješenja. A širok je spektar materijala koje koristimo, od tzv. basic varijanti od iverala, koji su napravljeni po standardima EU, ali su cjenovno najpovoljniji, preko francuskog kaljenog stakla, do rauvisio mineralnih ploča, koje su lake za održavanje, otporne na habanje i deterdžente. Pomenula bih i najnovije mehanizme koje ugrađujemo u namještaj, kao što su kuhinjski elementi koji se otvaraju na dodir, te tzv. izvlačna apoteka – kuhinja za koju na prvu i ne možete zaključiti da je to – naglašava Kačarević.

U Novoj Ambienti ističu kako konstantno rade na tome da budu ukorak sa najnovijim svjetskim trendovima, bez obzira radi li se o dizajnu, materijalima ili rješenjima.

Ono čime se ponose je činjenica da su u svom proizvodnom sektoru, koji se nalazi u Hadžićima, u posljednjih godinu dana uložili više od milion KM.  

– Na ovaj način unaprijedili smo poslovanje i kvalitet usluge. Svakom projektu pristupamo individualno i cilj nam je da svaki enterijer bude odraz senzibiliteta, osobnosti i stila života kupca. Osim toga, na svakom projektu susrećemo se sa novim problemima, kada primjenjujemo naše praktično znanje i široko iskustvo kako bismo svaki prostor učinili i optimalno funkcionalnim i prijatnim za boravak. Današnji trend gradnje nažalost je takav da su stanovi kvadraturom sve manji kada ugradbenim namještajem treba takoreći – stvoriti prostor, a sudeći prema komentarima naših klijenata mi u tome i uspijevamo – kaže Kačarević.

Prisutni na evropskim sajmovima

Najčešće vrijeme isporuke namještaja je od četiri do šest sedmica od dana usaglašavanja rješenja i uplate avansa kojim se potvrđuje narudžba.

– Mislimo da je to vrijeme realno, budući da se svakoj fazi realizacije pristupa sa velikom pažnjom. Ipak, u izuzetnim slučajevima, ukoliko smo u datom momentu u mogućnosti, taj rok možemo po potrebi i skratiti. Proizvođač okova koje koristimo u izradi namještaja daje zvaničnu garanciju od pet godina, ali mi iza naših proizvoda stojimo i duže, pa smo klijentima vrlo rado na raspolaganju i za manje, ali i veće intervencije – naglašava Kačarević.

Ponosni su u Novoj Ambienti i na mnoge svoje projekte koje su realizirali ili realiziraju u glavnom gradu BiH. Od uređenja apartmana u Swissotelu u SCC-u, potom novog prozračnog ambijenta, kojeg je, nakon uređenja dobila apoteka u Titovoj ulici, do opremanja novog naselja “Poljine Hills.”

– “Poljine Hills” je projekat gdje je sprovedena kompletna infrastruktura, a naša kompanija radi na uređenju enterijeta u tim kućama – kaže Kačarević.

Kako bi bili ukorak sa najnovijim trendovima projektanti i dizajneri enterijera u Novoj Ambienti stalno se educiraju i usavršavaju, a jedan od načina je i posjeta renomiranim sajmovima namještaja u Evropi.

– Ovih dana idemo na Sajam namještaja u Milano, a spremamo se i da u septembru otputujemo na M.O.W. – Sajam namještaja u Bad Salzuflen-u u Njemačkoj, nakon kojeg ćemo sigurni smo, proširiti izvoz za 30 do 40 posto. Važno je naglasiti da smo, pored “Gorenja”, jedina kompanija sa Balkana koja učestvuje na M.O.W. sajmu – naglasila je Kačarević.

Leave a comment

0/100