Kanton Sarajevo ne prestaje fascinirati turiste i posjetitelje svojom jedinstvenom kombinacijom bogate historije, kulturnog naslijeđa i prirodnih ljepota. Kao važan dio svojih promotivnih aktivnosti, Turistička zajednica Kantona Sarajevo, zajedno sa suizlagačima iz privatnog turističkog sektora, prepoznaje predstavljanje na prestižnim sajmovima turizma širom svijeta, s ciljem privlačenja sve većeg broja turista koji žele doživjeti čaroliju “najbolje destinacije na svijetu”.
Priznanje čitatelja
Sajmovi turizma predstavljaju ključnu priliku za Kanton Sarajevo da se pozicionira kao jedno od najatraktivnijih turističkih odredišta u regiji i Evropi, ali i važan element za povezivanje s globalnim tržištem i jačanje diplomatskih odnosa.
-Sajamsku promociju započeli smo nastupom na prestižnom sajmu Fitur koji se u januaru održao u Madridu, a ima tradiciju dužu od četiri desetljeća. Ovogodišnje izdanje okupilo je rekordnih 255.000 posjetitelja i najvažnije aktere u turističkoj industriji iz cijelog svijeta. Posebno važno nam je bilo biti podrška Ministarstvu privrede Kantona Sarajevo i Međunarodnom aerodromu Sarajevo za organizaciju važnih sastanaka s ciljem jačanja avio saobraćaja i uspostavljanja novih konekcija između Španije i Bosne i Hercegovine. Nove aviolinije koje sufinasira Turistička zajednica Kantona Sarajevo pokazale su se kao izuzetno dobar strateški potez koji je značajno doprinio povećanju turističkog prometa. Ponosni smo što bilježimo rekordne rezultate, čak 20 posto više turista nego prethodne godine – navodi Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo.
Značajno priznanje čitatelja National Geographic Travel magazina, koji su odabrali Sarajevo kao najpoželjniju destinaciju za posjetiti u 2025. godini, ključni je element brendinga izložbenih prostora i štandova Turističke zajednice Kantona Sarajevo. Svoju marketinšku strategiju ova organizacija planira u skladu s novim trendovima na turističkom tržištu i razvojem specifičnih oblika turizma. Pored prezentacije na općim sajmovima turizma, važan segment sajamske promocije su nastupi na specijaliziranim sajmovima koji u fokusu imaju određeno tržište.
Veliki potencijal
-Zajedno s našim partnerima iz hotelijerskog sektora i touroperaterima koji turistima nude destinaciju Sarajevo, promoviramo se u cijelom svijetu – od regije, Evrope, zaljevskih zemalja do dalekih tržišta poput Kine i Indije. U Džedi smo bili jedan od partnera događaja Business Travel Roadshow, na kojem je naših čak 17 agencija i hotela imalo mogućnost da se direktno uveže s velikim organizatorima putovanja s ovog tržišta koje je u ekspanziji. Na sajmu Emitt u Istanbulu tradicionalno smo privukli veliki broj posjetitelja, što ne iznenađuje s obzirom da su turisti iz Turske najbrojniji prema statističkim pokazateljima ostvarenog turističkog prometa u Kantonu Sarajevo. Međutim, ogroman interes za našu destinaciju vladalo je i na sajmu OTM koji je održan u Mumbaiju, na kojem smo se predstavili prvi put. To je odličan pokazatelj u kojem smjeru trebamo ići, intenzivirati promociju na poznatim tržištima i planirati promotivne aktivnosti na novim tržištima koja imaju veliki potencijal. U narednom periodu ljepote naše destinacije predstavit ćemo na sajmovima u Milanu, Beogradu, Minhenu, Beogradu, Berlinu i Dubaiju, u Frankfurtu ćemo prvi put nastupiti na specijaliziranom sajmu koji je namijenjen za MICE industriju i kongresni turizam, a posebno zadovoljstvo nam je što nas je Muslim Travel Show iz Londona odabrao za zvanične partnere ovog sajma koji je usmjeren na halal turizam. Halal industrija je najbrže rastuća industrija na svijetu, a procjenjuje se da će do 2026. godine putnici koji tragaju za halal friendly destinacijama, činiti deset posto svjetskog turizma s potrošnjom višom od 600 milijardi KM. Sarajevo ima prirodne i društvene uvjete za razvoj ove turističke niše, ali i potencijal za jačanje kongresnog turizma, te sportskog i outdoor turizma s posebnim akcentom na olimpijsko naslijeđe koje je naša specifičnost koju moramo dodatno valorizirati i promovirati – naglašava Fazlagić.